Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je het gat in je buis iets groter boort dan de bout die er in gaat en de plug in de buis vast epoxied, komt de bout niet in contact met de buis en komt er toch geen kracht meer op de buis waardoor hij zou gaan splijten? Hey ik ben maar een electroboer, van mechanica weet ik niets. En van vliegtuigjes bouwen al helemaal nietMhhh, da`s een mogelijkheid.
Niet bang dat de carbonbuis op den duur gaat splijten?
En zit jouw buis eigenlijk vast in de romp? de mijne wil ik verwijderbaar houden, lekker makkelijk voor vervoer.
Berto heeft de neiging om ongeveer 25 kisten mee te nemen als hij een avondje gaat vliegen. En in het weekeind nog meerik heb de buis vast in de romp zitten word het wat steviger van, is goed te vervoeren
En ik heb ook nergens verstand van ;-)Hey. zoals gezegd. Ik heb er geen verstand van.
Meteen een vraagje naar aanleiding van je foto.
Ik zie dat jij zo`n sprietantenne gebruikt.
Nu heb ik toevallig ook van die antennes liggen en ben van plan om er 1 toe te passen.
Je moet dan toch de lengte van je sprietantenne van de orginele antennedraad afknippen zodat de totale lengte hetzelfde blijft?!?!
dat klinkt super, heb ook wel eens gehoord dat er een stukje elektronica is wat je tussen je servo kan zette, zodat hij ook langzaam uitkomt.