Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een G Booster die nu 14,6 kg drukt, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me. En de grootte van de XL bevalt mij gewoon ook en op diverse films heb ik gezien dat je ook redelijk langzaam kunt vliegen... Een Elan vind ik persoonlijk niet erg mooi.ik zou als beginner deze zeer zeker niet nemen
ik denk beter dat je meer lol hebt aan een Elan die je met bijna alles kan bevuren
vanaf 60N tot 160N..
is maar een tip..
Velox XL vliegt goed , maar is niet echt een beginner kist
en de XL begint toch pas met 14 kilo lol te maken daaronder is het maar een eendtje
Top! Ik ga meteen kijken!He hallo Jolmer.
Voor mensen die willen beginnen met een Jet heb ik juist mijn site gemaakt, en ik ben er nog steeds elke dag mee bezig.
Hier vindt je ook gelijk diverse linken naar leveranciers.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes met het zoeken naar een eerste Jet.
Ik heb een G Booster die nu 14,6 kg drukt, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me. En de grootte van de XL bevalt mij gewoon ook en op diverse films heb ik gezien dat je ook redelijk langzaam kunt vliegen... Een Elan vind ik persoonlijk niet erg mooi.
Ik neem aan dat de Velox XL niet net zo moeilijk vliegt als een schaal Starfighter, o.i.d.? Berto kon er vrijwel direct goed mee overweg? En ik ben ook niet geheel onervaren met E.D.F. Jets en ik neem aan dat bij Jetvliegen ook opgaat "hoe groter, hoe stabieler"?
~Jolmer
Mendelt, wat voor spul was die brandstof ook alweer precies, D-60?
En klopt het dat mijn G Booster 130 plus een begrenste 160 plus is? Peter had het daar over en dat deze "lock" er misschien ook af te halen valt? Dat zou echt de stunt van de eeuw zijn; een 16 kg turbine voor een derde van de nieuwprijs!
~Jolmer
Sandor, ik heb me dit ook maar laten vertellen, maar zo is 'ie wél verkocht. Zodra ik hem heb, komt 'ie bij Mendelt op de testbank en dan maak ik een paar fotootjes voor je, OK?ik geloof veel maar niet dat je 130 14,6 kilo drukt..
heb zelf wat ervaring met boosters...
met een 16 kilo gaat het redelijk vooruit
Ook hiervoor geldt; ik heb het van horen zeggen, dus het kan ook maar zo niet kloppen. Ik wacht het af en zie wel wat dat ding "out of the box" drukt.dat werkt anders
de 130 boosters zijn eigenlijk 160 die niet aan hun quota komen.
dat lock kan er makkelijk af, maar de kans dat die dan na 1 uur nog leeft is ook zeer klein..
Vosje, wat drukt jouw motor, zoals 'ie in het filmpje is te zien? Het lijkt erop dat jouw Velox XL absoluut geen probleem heeft met ROG door te weinig power, toch?Ik vlieg nu een jaar met de velox xl met een simjet 2300 er op, super model, eenvoudig te vliegen, nog best wel snel en zeer goed te landen. Gr. vosje
Mendelt, wat voor spul was die brandstof ook alweer precies, D-60?
En klopt het dat mijn G Booster 130 plus een begrenste 160 plus is? Peter had het daar over en dat deze "lock" er misschien ook af te halen valt? Dat zou echt de stunt van de eeuw zijn; een 16 kg turbine voor een derde van de nieuwprijs!
~Jolmer
Hehe, leuk om dat ook weer eens te horenEen goeie zender met een goede reikwijdte volstaat. Hoeft helemaal niet de duurste te zijn
Tuurlijk, maar dat wil je toch met elke kist.maar ik wil koste wat het kost voorkomen door dat soort problemen mijn mooie turbine te crashen