De GM90 is de voorganger.
Daar word nu de zelfde software op gezet als de GM120.
Lichter vertanden top is hoger en je rijd langsamer.
Gaat het te hard?
sorry dat voor het totaal off topic posten, maar:
mikky
je eerste post:
zwaarder vertanden betekend niet harder rijden => betekenT
Hij laat je motor meer toeren maken waardoor je wat koppel in leverd => inleverT (in 1 woord)
motor word nog vrij warm => wordT
ja of je moet hem zeer wijnig boost geven maar dan kun je hem beter op dual mode zetten. => ja, of... wEInig
scheeld nogal met de rest => scheelT
Tekin zecht ook voor iedere 5 boost moet je een tandje lichter => zeGt
Scheeld nogal met de rest => wederom: scheelT
volgende post:
langsamer => langZamer
ik rij bij ons 4,9 terwijl de rest nu mt de sp motor 4,5 a 4,7 rijden => de rest ... rijdT
beste is dus ook een tekin motor want die houd van toeren. => houdT
de winnaar van de eerste BK in Belgie rijd ook met een lichte vertanding => rijdT
dan degene daarop... nog erger:
De tekin vercht in het begin ook wat puzel werk maar kwa afstelling minder dan de GM => verGt, puZZel, QUa
hier ben ik maar gestopt... maar in je laatste 3 posts nog iedere keer minstens een zware fout, hoe kort ze ook zijn...
het moet niet allemaal 100% juist zijn, maar ZO moeilijk is Nederlands toch ook niet, he?
tis maar een kwestie van leesbaar te blijven, he...