Traxxas SLASH topic

Ik rij al 3 jaar met de mamba max en nog steeds de eerste motor.
Ik heb alleen wat meer speling gekregen op het asje van de motor, maar hij werkt nog goed.

Als de regelaar of motor het begeeft, word het echt weer een cc.
Goede kwaliteit voor het geld wat je ervoor betaald.

plusje van Castle is de customer service. Die schijnt top te zijn. Maar van de regelaars zelf ben ik niet zo kapot.

Ik reed altijd met Castle totdat ik ooit een Quark had. Echt een super regelaar!
 
ik heb mijn CC mamba max te koop staan, maar ik houd hem denk ik zomaar lekker zelf.

ik heb gister contact gehad met het Customer support, ik heb geen bon meer oid. maar voor 50$ ruilen hun mijn half defecte om voor een splinternieuwe... wel netjes denk ik zo :D

hun betalen ook de verzendkosten terug.
 
hier nog interesse voor een leuke slash kap voor een leuke prijs????

Heb zelf net een Pro-Line Hardcore en een JConcepts Truth body besteld. (een weekje voor je met deze body kwam.) anders had ik er nog wel interesse in gehad. (als je volgende maand nog een over heb, heb ik wel itneresse. nu eerst nog even op de centjes passen, die Slayer conversie is vrij duur aan het worden. :( )
 
FLM Slash sealed diff

Slash-Sealed-Diff.jpg
 
*Op last van robert verwijderd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet er iemand wanneer de slash terug leverbaar is in belgie?Heb 2weken geleden er ene besteld,maar niemand kan mij zeggen wanneer ze terug leverbaar zijn.
 
Ik kan eindelijk weer rijden met nieuwe diff-outputs maar nu probleempje:

Als de kap erop zit dan word volgens mij mijn regelaar te warm. Reageerd dan eventjes totaal niet op gas en rem maar sturen wel! Kap eraf en probleem is weg maarja veel minder bescherming (wel minder wheely's gelukkig). Auto is ook niet te zwaar vertand, Spur is 86 en Pinion 23 (volgens mij, de grootste van de 2 standaard). Edit: ondertussen opgelost door 18t pinion weer te monteren.



Alvast Bedankt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor ESC heb je? meestal wordt de motor te heet met zo'n vertanding heb je daar wel eens aangevoelt?

aangeraden wordt om om met de 18/19 T pionion te gaan rijden. probeer het eens en kijk of ie kouder wordt.

wat betreft je bandjes, ja op asfalt wil het wel slijten, zou harde compound banden kopen voor de straat en de standaard slash banden voor het offroaden houden.
Volgens mij zit er totaal geen verschil in de wielen ook al staat er rear en front in, dus je kan ze gerust naar voren plaatsen.
 
Ik heb de complete set van Traxxas zelf, de velineon 3500. Daar zit dus de vxl-3s als regelaar bij. De motor krijgt zonder kap lijkt me niet echt extra koeling toch? De regelaar lijkt me van wel. En de vertanding weer naar 18/19 te zetten dan is de auto niet op 4 wielen te houden. Auto lijkt totaal geen moeite met deze vertanding te hebben.... Motor word trouwens wel wat warm maar ik weet niet wat TE warm is voor zo'n ding. In het boekje van de brushless set staat trouwens mijn vertanding is het groen en niet geel, oranje of rood, dus goed genoeg tog?
 
*Op last van robert verwijderd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zit een cut-off op. Vermogen word goed begrensd wanneer de accu bijna leeg is + lampje op de esc gaat rood knipperen.
 
ok, bedankt ik zal eens verder rond zoeken. De SC10 kon ik zo snel niet in nederland vinden trouwens, maar als het rollend chassis duurder is dan een RTR slash, ja dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk .....
Bovendien heb ik een e-maxx gehad dus ik ken de goede kwaliteit van Traxxas

Bas

kijk eens bij www.mbs-racing.nl daar staat ie als rtr en als kit.....
Dacht de kit versie iets van rond de 300 euro..
kan hem niet op site vinden, maar geef ze even eenbelletje, weet zekerdat ze 'm hebben.
 
Back
Top