Ik vermoed ook dat ie iets anders bedoeld.. hij zal doelen op 'bijna crash' situaties, terwijl dat op zichzelf met veiligheid niets te maken heeft. Als jij vliegt waar je moet vliegen en je maakt bv. bij het landen een fout wat tot een bijna crash lijd, of zelfs een volledige crash, is daar niets onveiligs aan. Het is wel knullig, stom, enzovoort, maar niet onveilig.[/qoute]
hij heeft gelukkig geen echte bijna crashsituaties gemaakt, alhoewel zijn landingen toen wel nog te ontwikkelen waren, maar dat kan dus ook komen omdat hij zijn brevet nog niet zo lang had.
Onveilig is: boven mensen vliegen, recht op mensen afvliegen, niet je toestel zover onder controle hebben dat je 'm uit no-fly zones kunt houden, enzovoort.
hij heeft toen wel vele malen achter het publiek/pitts gevlogen.
Ik kan Jeron (wingman) zo een kist van mij in de hand geven die hij veilig kan vliegen.
Wij letten wel op veilig vliegen ook al kent onze club geen brevet.
En als iemand crasht omdat hij nog niet goed kan vliegen kan je niet van veilig vliegen spreken .
Mvg Johan
Dan missen we alleen nog de graupner.
ik heg nog een kabeltje voor mx12 (leraar) en mc14 (leerling)
Ik kan me niet herinneren dat er afgelopen kamp serieuze klachten over veiligheid zijn binnengekomen bij de kampleiding of bij een van de veld coordinatoren.
ik kon er ook niet wakker van liggen, dus jah