Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
cel 1 , cel 2 , A , aantal sec.
4,17 - 4,22 0.0 0
3,80 - 3,97 4.2 5
3,65 - 3,96 3.5 15
2.70 - 3,97 3.1 25
Een ampere tang is alleen geschikt voor grote stromen dus wanneer je kleine stromen meet is de afwijking groot. Dus voor het meter van stromen van lipo's zijn amperetangen zeer geschikt door de hoge stroom. Die 0.09 is 90mA neem ik aan dus een zeer kleine stroom vergeleken met 8 ampere motor (is 8000 mA).oh ja, het gebruik van de amperatang, als ik hem aanzet staat hij al op 00.09 ??!!??, calibratiefoutje ofzo ?? ,(is dit erg/normaal?)
Heb je gemeten doe de prop er aan zat of zonder dus onbelast of belast. Wanneer de motor onbelast is neemt hij erg weinig stroom dus dan is 00.42 waarschijnlijk 420mA oftewel 0.42 Ampere.bij het meten gaf hij bijvoorbeeld aan 00.42, ik neem aan dat dat dan 4,2A is (de meter was ingesteld op 40A).
Je laat b.v.de motor statisch 1minuut volgas draaien.Ik ben het beu :-( 3e lipo is denk ik om zeepwat doe ik toch verkeerd????
Wat doe ik toch verkeerd of wat is er verkeerd, het electrovliegen gaat bij mij niet echt van zn lije dakje.
Bij deze spanning mag de regelaar nog niet terug regelen lijkt mij i.d.d.dus ik denk dat de temp cutoff in werking treedt.Ik vind de voltages van de lipo zich prima houden! Als je kijkt dan zie je de amperages veel harder dalen dan de voltage's, dat is totaal niet in verhouding!
Ik heb eigenlijk meer het idee dat de regelaar het vermogen terug regelt. Zet de cutt-off van regelaar eens uit en kijk eens wat hij dan doet!
Dus even wat gaten in de romp op strategische plaats.Ik ben nu een maandje weg van huis :-(, als ik in december weer terug ben ga ik de koeling verbeteren en dan verder testen.
bedankt,
Cor![]()