Bae Hawk schaal 1 op 3,5

Zo de kerstdagen goed door gekomen:p

Tijd om verder te gaan aan de Hawk.

Ik heb nu alle uitsparingen in de romp gefreesd.
Het was een compleete dag dremelen:D

wieldeuren , uitsparingen in de zijkant van de romp waar de vleugel tegen aan komt,alle gaatjes , roostertjes enz enz.
Was al begonnen voordat ik een foto had gemaakt van het achterste gedeelte van de romp:hammer:
Dus snel even nog een foto gemaakt.

Dikke berta is nu op afslank kuur geweest (nou ja dik in de zin van omvang en niet kwa gewicht:mrgreen:)

Het is maar goed dat ik niet drink en een vaste hand heb, want het is zo dun dat je zo uitschiet met de dremel.
maar alles gelukt zonder uitschieters (kwestie van geduld:mrgreen:)

full


full


full


full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hee die vier minuten zal toch wel meevallen of niet je gaat toch niet vol gas de hele tijd;),
het is geen Kingkat
of heb je minder brandstof bij??
 
Net terug van vakantie, en weer een berg foto's die ik moet doorkijken :)

Goed bezig Maikel, ziet er goed uit allemaal! Kun jij mooi eens oefenen met bouwen van een kit van deze fabrikant :D :D - maak je aantekeningen?

Hans
 
Ik zou eerst in deze kist mijn P200 gaan gebruiken.
Maar na dat we een aantal keer hadden gevlogen met de kingcat waar hij op stond heb ik toch maar besloten om hem daar op te laten staan :mrgreen: en voor deze kist een andere motor te kopen.

Ik ben uiterst tevreden met mijn Jetcat motoren , maar er komt soms een omslag in het leven:mrgreen:

Ik heb toch maar besloten voor een andere motor.
Koen vertelde mij dat in de echte een Rolls Roys motor zit en dat het wel zo schaal is om een miniatuur Rolls Roys te kopen;)
Tja dan kom je maar op een motor uit.

Vandaag naar Helmond gereden .
Daar aangekomen hartelijk ontvangen en een mooie rondleiding gekregen van Bennie en Anita.
Het is een AMT Olympus geworden.
Deze drukt standaard 23,5 kg.
Na even met Bennie gepraat te hebben en de ecu aan de laptop gehad te hebben is het resultaat 26 tot 27 kg trust geworden(ik hou niet van underpowerd:mrgreen:)
en uiteraard blijft de garantie hetzelfde!!!
Alles is goed verzorgd en super compleet.

Ik denk dat dit een mooie combinatie is voor deze kist en de piloot die er mee vliegt zal ook niet teleurgesteld zijn:mrgreen:

full


full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi beestje! Uit nieuwschierigheid, kun je voor me de airborn boel effe op een weegschaaltje leggen aub?

Groetjes,
Gerald

de gehele kist bedoel je?

Hij is onder de 20 kg te bouwen , maar ik breng wat verstevigingen aan omdat ik deze motor ga gebruiken.
en de motor is iets zwaarder .
mijn streef gewicht is 22 tot 23 kg , dan blijf ik mooi onder de 25 kg grens
 
de gehele kist bedoel je?

Hij is onder de 20 kg te bouwen , maar ik breng wat verstevigingen aan omdat ik deze motor ga gebruiken.
en de motor is iets zwaarder .
mijn streef gewicht is 22 tot 23 kg , dan blijf ik mooi onder de 25 kg grens

Ik bedoelde eigenlijk alleen de motor en rand apperatuur......, als je tóch effe niets te doen hebt? :D
 
Hoi Gerald,

Om precies:confused: te zijn om en nabij 3800 gr. Dit is motor, ecu, kleppen, bekabeling.

Gegevens zijn op de AMT site te vinden:rolleyes:.

Groeten Ray
AMT Netherlands,

Butler, wordt een prachtige kist. Blijf het zeker volgen.
 
Ik denk dat dit een mooie combinatie is voor deze kist en de piloot die er mee vliegt zal ook niet teleurgesteld zijn:mrgreen:
Die heeft nu een smile op z'n hoofd die nog verder reikt als zijn oren :mrgreen:;)
 
Laatst bewerkt:
Het is een AMT Olympus geworden.
Deze drukt standaard 23,5 kg.
Na even met Bennie gepraat te hebben en de ecu aan de laptop gehad te hebben is het resultaat 26 tot 27 kg trust geworden(ik hou niet van underpowerd:mrgreen:)

Hoi Maikel.
Dan had je ook een Titan E-start with 40 Kg (392N / 88Lbf) thrust er in kunnen zetten.
mk-6_front.jpg


Wie had er nog een liggen ........ ;) ha ha .

Super man , we gaan je zien.

gr vosje en jojo :)
 
Back
Top