Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dscn0801.jpg


maar hiervoor moet je dan toch wel erg lomp doen of niet? (naar eigen zeggen was dit na een paar rondjes op een track)
 
Ik denk dat dat van die knuppels zijn die een 2200kv MMM setje er in hangen, en zich dan afvragen waarom het kapot gaat om eerlijk te zijn.
Met het VXL setje zal het wel niet zo'n probleem zijn. :)

beeeetje kort door de bocht. :showass: Ik ben dan dus zo'n knuppel straks....
Als je zelf in een snelle auto stapt vloer je toch ook niet meteen het gaspedaal?
Veel vermogen moet je mee leren rijden, en dat, precies dat is nou juist het leuke ervan. De keus hebben om gas te geven, of het lekker niet te doen.
Ik heb thuis een redelijk vlotte auto voor de deur staan, denk je dat ik daar continu vol gas mee rij? ;)
 
beeeetje kort door de bocht. :showass: Ik ben dan dus zo'n knuppel straks....
Als je zelf in een snelle auto stapt vloer je toch ook niet meteen het gaspedaal?
Veel vermogen moet je mee leren rijden, en dat, precies dat is nou juist het leuke ervan. De keus hebben om gas te geven, of het lekker niet te doen.
Ik heb thuis een redelijk vlotte auto voor de deur staan, denk je dat ik daar continu vol gas mee rij? ;)

Kort door de bocht, mischien. maar ga jij straks klagen dat het niet heel blijft als je er zo'n motor in hangt? als niet, dan hoeft jij je ook niet aangesproken te voelen.
Ik ga er zelf een Novak 4.5T HV-Pro setje in hangen (5000kv op 4s Lipo) dat gaat ook wel hard, maar mij zul je ook niet horen klagen als er eens iet sneuvelt.
Ik bedoel alleenmaar die knuppels die er een erg sterke motor in hangen, dan proberen backflips te maken, en zich dan afvragen waarom het kapot gaat.

ps: ik heb zelf ook een vrij snelle auto thuis staan, en rijdt er ook normaal mee. ik ken het wel.
 
Ach al zoveel van die krengen krom gereden bij de slash maar wat wil je met wappie wappie staal ... (En nee geen pisbakken staal aangezien dat namelijk een zeer goede staal soort is aangezien het tegen zuren kan :))
 
Ach al zoveel van die krengen krom gereden bij de slash maar wat wil je met wappie wappie staal ... (En nee geen pisbakken staal aangezien dat namelijk een zeer goede staal soort is aangezien het tegen zuren kan :))


wanneer rijdt je zoiets krom dan? dat vraag ik me af. ik bedoel daarmee bij wat voor soort crash (hoek van impact enzo). Het zou namelijk niet echt door springen moeten kunnen komen. Heb hier 5 verschillende rc's staan maar heb bij geen enkele van die wagens ooit zo'n soort schade als op die foto gereden.
 
Als ik me niet vergis staat er in de specs van de slash 4*4 iets als "ready to fit a mmm and a 2200 kv". Zou dat dus geen probleem op mogen leveren. Ook worden de "nieuwe" assen als een verbeterde versie van de revo assen aangekondigd. Dat valt dus wel mee.
 
wanneer rijdt je zoiets krom dan? dat vraag ik me af. ik bedoel daarmee bij wat voor soort crash (hoek van impact enzo). Het zou namelijk niet echt door springen moeten kunnen komen. Heb hier 5 verschillende rc's staan maar heb bij geen enkele van die wagens ooit zo'n soort schade als op die foto gereden.

In mijn geval door de motor die erin ligt 5.5 turns en dan de slash laten vliegen een meter of 5 de lucht in :)
 
het kan weldegelijk aan het aluminium liggen.
die assen die breken zitten bij de PE in de alu hubs. alu geeft niets mee, als je kunstuf hubs / carriers hebt dan kan er nog iets van de klappen die de as te verduren krijgt wegvloeien in de flexibititeit van het kunstof erom heen.
als dat allemaal van aluminium is ( lees minder tot geen flexibiliteit rond om de as ) dan kan het sneller kapot ....

Had ik nog niet zo bekeken. Zou best eens kunnen....Mijn eerste upgrade wordt dus de alu hubs vervangen door die van kunststof:confused:;)

Toch denk ik dat het wel mee valt. Er worden zoveel Slashes uitgeleverd momenteel. Als er dan 10 of 20 zijn die (wellicht door lomp gedrag van knuppels) snel schade rijden, zal het procentueel gezien best meevallen.
 
Laatst bewerkt:
In mijn geval door de motor die erin ligt 5.5 turns en dan de slash laten vliegen een meter of 5 de lucht in :)

maar dan nog. de slash is niet zo zwaar ofzo. dus dat zou hij alsnog moeten kunnen overleven. met een vaartje van zo'n 40 km per uur tegen een stoeprand heeft hetzelfde effect voor zon asje en dat is me toch wel eens gebeurt. Maar dan nog ging die niet zo krom. Eerder een kapotte draagarm of losgescheurde bulkhead. slap stukje staal denk ik dus:rolleyes: hopen dat het bij "normaal" gebruik meevalt.
 
Ik denk dat ze hiervoor exact dezelfde assen hebben gebruikt als de Slash. dus ik verwacht dat het wel heel erg zal meevallen hoor.
 
Welke assen zitten er in de wagen dan??
Omdat de difs uit de erevo komen dacht ik dat wie weet de assen ook van een revo summit zijn??
Groeten Wiebe.
 
volgens de site zijn het verbeterde versies van het oude model. Wat design foutjes eruit gehaald zodat ze een nog groter vermogen aankunnen. Dan denk ik dus dat ze het vooral over het plastic gedeelte van de assen hebben en de gewrichten ervan
 
Er zijn ook knuppels die de auto mollen met een VXL setje erin. Deze gast heeft, naar eigen zeggen al z'n draagarmen gemold:confused: Niet zo gek als je bekijkt hoe hij er mee omgaat.....zie filmpje.

In mijn geval door de motor die erin ligt 5.5 turns en dan de slash laten vliegen een meter of 5 de lucht in :)

Ik neem aan dat die 5 meter de hoogte is, want 5 meter ver spring ik zelf nog wel ?

In [URL="
filmpje sprongen we met de Savage Flux volgens mij zo'n 15 meter en met die Rustler met blauwe body (van Byte) zo'n 27 meter oid. Flux had uiteraard niets kapot, de Rustler een rear hub carrier (die direct vervangen is) en de shockcaps vlogen er af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat vind ik toch behoorlijk je slash rape op dat filmpje landen op beton is geen goed idee.

5 meter...

dit is 5 meter om een idee te geven

Nard Cox 15 meter zijn 3 giraffe :D

giraffe_klaar.jpg
 
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk dat springen. Ben ik daar dan de enige in? Het leuke van de Slash vind ik het realistische. Dat hele hoge springen is toch niet meer realistisch dan? Aan de andere kant, heel hard rijden natuurlijk ook niet...:rolleyes:
Het mooste vind ik nog steeds de offroad action. Opstuivend zand en modder en dat met een soort Dakar-achtige snelheden.:-D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top