maar hiervoor moet je dan toch wel erg lomp doen of niet? (naar eigen zeggen was dit na een paar rondjes op een track)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat dat van die knuppels zijn die een 2200kv MMM setje er in hangen, en zich dan afvragen waarom het kapot gaat om eerlijk te zijn.
Met het VXL setje zal het wel niet zo'n probleem zijn.![]()
beeeetje kort door de bocht. :showass: Ik ben dan dus zo'n knuppel straks....
Als je zelf in een snelle auto stapt vloer je toch ook niet meteen het gaspedaal?
Veel vermogen moet je mee leren rijden, en dat, precies dat is nou juist het leuke ervan. De keus hebben om gas te geven, of het lekker niet te doen.
Ik heb thuis een redelijk vlotte auto voor de deur staan, denk je dat ik daar continu vol gas mee rij?![]()
![]()
maar hiervoor moet je dan toch wel erg lomp doen of niet? (naar eigen zeggen was dit na een paar rondjes op een track)
Ach al zoveel van die krengen krom gereden bij de slash maar wat wil je met wappie wappie staal ... (En nee geen pisbakken staal aangezien dat namelijk een zeer goede staal soort is aangezien het tegen zuren kan)
wanneer rijdt je zoiets krom dan? dat vraag ik me af. ik bedoel daarmee bij wat voor soort crash (hoek van impact enzo). Het zou namelijk niet echt door springen moeten kunnen komen. Heb hier 5 verschillende rc's staan maar heb bij geen enkele van die wagens ooit zo'n soort schade als op die foto gereden.
het kan weldegelijk aan het aluminium liggen.
die assen die breken zitten bij de PE in de alu hubs. alu geeft niets mee, als je kunstuf hubs / carriers hebt dan kan er nog iets van de klappen die de as te verduren krijgt wegvloeien in de flexibititeit van het kunstof erom heen.
als dat allemaal van aluminium is ( lees minder tot geen flexibiliteit rond om de as ) dan kan het sneller kapot ....
In mijn geval door de motor die erin ligt 5.5 turns en dan de slash laten vliegen een meter of 5 de lucht in![]()
In mijn geval door de motor die erin ligt 5.5 turns en dan de slash laten vliegen een meter of 5 de lucht in![]()
Ik denk dat ze hiervoor exact dezelfde assen hebben gebruikt als de Slash. dus ik verwacht dat het wel heel erg zal meevallen hoor.
Er zijn ook knuppels die de auto mollen met een VXL setje erin. Deze gast heeft, naar eigen zeggen al z'n draagarmen gemoldNiet zo gek als je bekijkt hoe hij er mee omgaat.....zie filmpje.