dit is weer een economische overweging van traxxas
net als de stock standaard servo. ook veel te licht. VXL ook iets te licht, kappie aan de dunne kant.
hoe minder je hoeft te ontwikkelen aan een auto en wat je al op de plank hebt liggen deste meer centjes je eraan kan verdienen.
afijn, je snapt me wel
hee mister Anti-VXL

laat weer zich doen spreken

Om het nog "leuker "te maken, heb de 2wd en 4x4 beide met de VXL set erin , allebei 3S 5000 Mah 40C Lipo's , na geprobeerd gelijkmatig met allebei te rijden, is de 2wd eerder aan zijn temperatuur dan de 4x4 :-D,hoe kan dit ? de 2wd heeft meer moeite om vooruit te komen dan de 4x4 , maakt dus ook meer toeren, en verbruik dus ook meer, dus sneller warmer.
MBT de VXL setjes: ze zijn wat minder in te stellen dan de gemiddelde EZ-run setje ect.Maar de vraag is of je dat mist, want je kan een hoop compenseren via de zender en zeker met het vingertje.Nu komen er alle voordelen van de instellingen van de MMM en de ez-run setjes.

Dat de VXL ESC wat minder nauwkeurig is met de LVC klopt, maar ook de "betere"merken laten het afweten , zoals bv de MMM of de EZ-run setjes (eigen ervaring) , Tsja de meeste rijden door totdat de LVC in grijpt, prima, waarom ook niet zit erop en moet werken,maar je kan ook een bepaalde rijtijd aan houden en dan stoppen, bv met de functie Timer.
Eerlijk gezegd is vaak hoe hard of snel een auto over de baan gaat , negen van de tien keer te wijten aan de bestuurder, en zullen de bepaalde instellingen wel helpen , maar niet voor 50 %.

De 1 rijdt liever met pepernoten in zijn demper en de ander met 30 of 40 rondom, dit is per persoon verschillend,gelukkig maar anders werd het zo saai.:squarewink:
Oh ja mbt de stuurservo heeft murky wel een punt,een ACE hiervoor in de plaats is een aanrader.