De gevoeligheid voor (cross)wind zit hem gewoon in de afmeting van de kist. Dat is dus ook zo met de verticale daalsnelheid. Hoe kleiner de kist, hoe dichterbij je moet vliegen, hierdoor wordt de ruimte binnen de box kleiner en vooral ook lager. Hierdoor ga je automatisch langzamer vliegen om te compenseren dat je dichterbij vliegt, dat gaat prima, tot dat je naar beneden gaat dan gaat het, relatief, veel sneller dan een full size F3A model.
De remmen, zoals wij ze nu op de Miss Wind 50 gebruiken, kunnen dat aardig compenseren.
Het motorvermogen wat in de Miss Wind 50 zit helpt ook goed mee om de wind, vanuit alle richtingen, te overwinnen. Daar heeft de Wind 110 veel moeite mee. Misschien eens een 9 cell pack proberen voor de Wind 110?
De remmen, zoals wij ze nu op de Miss Wind 50 gebruiken, kunnen dat aardig compenseren.
Het motorvermogen wat in de Miss Wind 50 zit helpt ook goed mee om de wind, vanuit alle richtingen, te overwinnen. Daar heeft de Wind 110 veel moeite mee. Misschien eens een 9 cell pack proberen voor de Wind 110?