Hallo Aldert,
Niet te geloven, een LHS die er zulke praktijken op na houdt verdient het om op zijn minst met initialen en woonplaats genoemd te worden! Maar ik kan het me voorstellen dat je het er verder bij laat zitten, ik zou er ook moedeloos van worden...
Het verhaal van de restanten meegeven aan de vertegenwoordiger en dan zijn bevindingen afwachten komt me overigens bekend voor, dat voorstel kreeg ik ook wat betreft mijn gevalletje "Graupner Terry" uit post #174. Maar de beste man verwachtte eigenlijk geen enkele vorm van garantie of coulance, ik had verder ook zin in touwtrekken om mijn gelijk te krijgen. Het kistje ligt hier nog steeds te wachten op reparatie.
Ik begin me een beetje af te vragen of het om dezelfde LHS als die van jou gaat. In ieder geval hebben/zullen ze mij daar niet meer terug gezien/zien. Je verwacht van een LHS toch een beetje toegevoegde waarde in de vorm van service, als dat ontbreekt kun je net zo goed via internet kopen, dat doe ik sinds dit geval ook naar volle tevredenheid.
Wat betreft mijn EJS, ik heb er inmiddels een aantal vluchten mee gemaakt en ben er best tevreden mee. In mijn geval geen problemen met de buis, ik denk dat ik daar geluk mee heb. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Groeten,
Jan