Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou, het weekend eindigt weer lekker... Niet dus...
Ik heb net mn o zo langverwachtte FLM Diff en Tranny in elkaar gezet merk ik dat het tandwiel van de Diff de onderkant van de Tranny raken...
Bij het draaien hoor je de tanden over de binnekant heen schuren...

Nu is de vraag of het komt doordat ik de standaard Traxxas gears gebruik of dat er toch een ander soort asjes of iets dergelijks in moet??

Ik heb de Diff ondertussen al 2 keer uitelkaar gehaald om te kijken of er iets verkeerds zat maar er kan weinig verkeerds in zitten waardoor het tandwiel niet past...

Iemand een ideetje of ervaring met deze 2 onderdelen van FLM?
 
ik zit hier nog met wat vragen over mijn banden:

-hoe krijg ik weer chroom op mijn velgen en hoe houd ik dat zo?

-mijn band is deel van de velg, waardoor ik er een vinger tussen kan doen, en het
foam en de binnenkant van mijn band is helemaal nat, hoe krijg ik dat droog?

-dat zal dus ook wel met mijn andere banden zijn, dus hoe krijg ik dat droog?
 
@ DH kun je er niet een beetje met de dremel door gaan?
En is het niet in het diffje zelf?


Greetzzz,

Ruud

PS je hebt een PB over de MMM
 
@ darkfire : Je kunt gaatjes in de band boren van 2 á 3 MM dan slingert het water er vanzelf wel uit.


Groeten,

Ruud
 
@ DH kun je er niet een beetje met de dremel door gaan?
En is het niet in het diffje zelf?

Dat lijkt me niet de bedoeling... Je mag verwachtten dat het spul van FLM geen mods nodig heeft...
De sealed diff zit goed in elkaar, 5 x opnieuw open gemaakt en opnieuw ingepakt.

Tevens heb ik ook problemen met de Traxxas hingpins... Ze zijn net een tikkeltje te breed voor de gaatjes waardoor alles klemt en niet fatsoenlijk beweegt en ik heb de RPM armen moeten aanpassen want ze passen simpelweg niet...

Ik had een ontzettend hoge verwachting van FLM maar tot nu toe is het geen toppertje voor mij...
Toch maar eens een originele tranny gaan bestellen voor de zekerheid plus nieuwe RPM armen...
 
Laatst bewerkt:
hallo modelbouwers

heeft iemand ervaring met een rustler standaart achterbanden met schroeven

ik heb namelijk m'n standaard banden helemaal plat gereden en nu heb ik annaconda banden gekocht alleen daarmee kan je niet zo goed in het zand en gras rijden

alvast bedankt;)

grts robert
 
ik weet dat alu kan buigen, maar hoe zit dat met plastic?
full
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zit hier nog met wat vragen over mijn banden:

-hoe krijg ik weer chroom op mijn velgen en hoe houd ik dat zo?

-mijn band is deel van de velg, waardoor ik er een vinger tussen kan doen, en het
foam en de binnenkant van mijn band is helemaal nat, hoe krijg ik dat droog?

-dat zal dus ook wel met mijn andere banden zijn, dus hoe krijg ik dat droog?

niemand?
 
ik weet dat alu kan buigen, maar hoe zit dat met plastic?

Je body posts zijn van ander iets flexibeler plastic dan je draagarmen, die zijn van hard plastic zodat ze breken als je bijv. botst. Dan blijven de andere delen intact en heof je alleen je draagarm te vervangen. Daarom hou ik niet van allu het breekt niet waardoor je chassis en pinnetjes enz.ook naar de klote kunnen gaan.:teacher:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top