Hpi Firestorm 10T

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door THo, 30 apr 2010.

  1. hpiracingfreak

    hpiracingfreak

    Lid geworden:
    2 mei 2010
    Berichten:
    960
    Locatie:
    eindhoven
    als je niet te veel doet,levert dat bij mij geen problemen op,

    eerst deed ik te veel,elk boutje wat ik lostdraaide moest meteen vervangen worden,nu niet meer

    ik heb ook een tijd zonder gebrobeerd raakte ik de helft van de schroeven kwijt. en een keer toen ik aan het rijden was gingen de boutjes van de uitlaat loszitten,da ding maakte een herrie!!!!
     
  2. praxisboy

    praxisboy

    Lid geworden:
    23 apr 2008
    Berichten:
    67
    Locatie:
    Dordrecht

    Daarbij wordt de auto ook nog eens heel erg vies.
    Wat je zou kunnen doen is een 'normaal' moertje op de bout draaien met locktite, en vervolgens dit boutje borgen met een borgmoer, en geloof mij maar, dat komt niet meer los.
    :)
     
  3. rattie...

    rattie...

    Lid geworden:
    24 jun 2007
    Berichten:
    1.235
    Locatie:
    naaldwijk
    ja protech is belgies

    ik gebruik tegenwoordig alleen locktite op belangrijke onderdelen zo als de 4 bouten waar je je motor mee vast zet op je chassis. had dit namenlijk een tijdje gelede niet gedaan na het schoonmaken. toen had ik 70 euro aan schade omdat ik deze fout kort daarna weer maakte :p
    1 spur en 2 koppelingsklokken gesloopt
     
  4. THo

    THo

    Lid geworden:
    9 apr 2010
    Berichten:
    26
    Locatie:
    Oegstgeest
    In de uitlaat bocht zit schroefdraad dus er zit nu helemaal geen moertje op.
    Maar dan kan dat maar bij 1 van de 2 boutjes want bij de ene zit de bocht voor het schroefdraad, dus daar kom je helemaal niet bij.
     
  5. hpiracingfreak

    hpiracingfreak

    Lid geworden:
    2 mei 2010
    Berichten:
    960
    Locatie:
    eindhoven
    spur is dan nog niet zo heel erg maakt die klokken,,die zijn nogal prijzig om ''effe'' te kopen
     

Deel Deze Pagina