Gehaald en gesoldeerd.. en idd... geen pieken meer. Thnx Imre.
Las trouwens ergens dat de NK lastig kan doen als je stunt uithaalt (loopings/ rolls) Om in de toekomst toch te kunnen raggen, plaatste ik een schakelaar op de + tussen de WMP en NK en het werkte deels. Schakelaar aan... hij zag de NK... schakelaar uit.. en hij zag de complete WMP niet meer. Dit begrijp ik even niet.
Iemand die dit kan verhelderen voor een basiskennishebbend figuur en waar kan ik hem dan het beste op zetten.
Je hoef toch geen schakelaar tussen de + te zetten om de nk uit te schakelen dat doe je gewoon via de zender,bij mij is dat gewoon de schakelaar voor de gear ,schakelaar om hoog nk aan schakelaar om laag nk uit, je moet natuurlijk wel 5 kanalen hebben anders gaat het niet.
De nk doet inderdaad lastig als je wat ruiger gaat vliegen,vlieg je rustig kan je de nk aan laten maar wil je wat harder of scherpere bochten vliegen moet je hem uit zeten anders gaat hij je tegen werken.
gr imre
Laatst bewerkt: