HPI Bullet

Ik vind dat de MT wielen veel beter dan de ST wielen zijn hoor.
Ook vind ik de auto iets beter rijden met de MT kap en MT wielen.

En ik heb zowel de ST als de MT in het bezit en de MT overklast altijd de ST.......daarom dat ook deze zomer de ST helemaal overgaat naar een MT :)
 
Weer iets geleerd! Geen backflips tegen een hoge stoeprand! Mijn Bullet moet nu een paar dagen wachten op een reserve dogbone. De dogbone is helemaal krom!
 
De dogbones zijn een zwak punt bij de bullet flux.

Je hebt wss nog altijd de stock dogbones ???
Zoja zend dan alle dogbones nu direkt naar HPI onder garantie en ze worden gratis omgewisseld naar de nieuwe zilveren dogbones die betere kwaliteit zijn.
 
Balen! Net voordat je postte, heb ik een mailtje gestuurd naar Modelsport.co.uk of, als de schade onder garantie valt, ze me een reserve kunnen sturen. Of sturen ze dan meteen 4 van die zilveren? Edit: Net een mailtje naar Modelsport gestuurd over de zilveren dogbones. Nu nog wachten op het antwoord (gelukkig schijnen ze erg snel te antwoorden).
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad! Topservice van Hpi! Ik heb al vaker op het internet gelezen over mensen die een Hpi auto hard gecrasht en beschadigd hebben en dat alle beschadigde onderdelen onder garantie werden vervangen!:D
 
ah ik heb zelfs al een nieuwe esc onder garantie van hpi gekregen (eentje die volledig onder water zat.)

Ik had echt nooit gehoopt dat die onder garantie zou vallen aangezien water niet echt een garantie geval is. Maar toch hebben ze het gedaan......hun service is dus echt toppie.

Weet wel niet of modelsport.co.uk onder garantie de zilveren dogbones kan leveren maar hpi europe zal het zeker wel doen.
 
Weet wel niet of modelsport.co.uk onder garantie de zilveren dogbones kan leveren maar hpi europe zal het zeker wel doen.

Nou, misschien kan Modelsport de dogbones doorsturen naar Hpi, die dan de zilveren dogbones naar Modelsport stuurt, die ze doorstuurt naar mij.:D
 
dat is dan allemaal wel wat omslachtig heh.

contacteer gewoon hpi europe en vraag om de zilveren te krijgen onder garantie.

btw : de center assen vallen daar ook onder :) dus die kan je ook mee opsturen en laten vervangen door zilveren.
 
Ik wou net even alle assen uit de Bullet halen, dus ik pak een schroevendraaier van het juiste formaat, steek hem in een schroefje dat de motor mount vasthoud, draai en... :bad-words: De schroef draaide niet, maar de kop stripte... Zucht... Ik heb nu geen enkele auto die het doet...
 
@rubenbosman: Gewoon wat heen en weer rijden in de straat, over een hobbelig zandweggetje scheuren, wat kleine sprongetjes en wat wheelie's.

Inmiddels heeft mijn vader het schroefje eruit gekregen met een dremel (ik wist niet dat hij er 1 had) en een grote platte schroevendraaier. Ik ben ook erachter gekomen wat ervoor zorgde dat het schroefje zo vast zat: er zat veel te veel threadlock op! Zeker een :morning: arbeider.
 
Ik heb ze ook nog niet gezien. De vraag is natuurlijk ook of het noodzakelijk is of niet. Heb me niet echt verdiept in de auto maar volgens mij is het vrij degelijk. Mijn Savage heeft slechts 1 hop-up (chassis/TVP's) en je weet wat die allemaal te verduren krijgt.
 
Zijn er enige hop-ups/upgrades te krijgen van de Bullet? Kan namelijk zelf niks/weinig vinden...

Er is helemaal niets van hopus te krijgen voor de bullet.

Buiten de 12t pinion en de zilveren dogbones is er niets te krijgen.

Nu gaat dat mss wel komen als ze deze wagen zullen releasen in de usa want volgens iemand die ik goed ken zou hpi het overwegen om hem daar ook ui te brengen en dan zullen we wel wat hopups kunnen krijgen hopelijk.

Maar eigenlijk heeft de wagen geen hopups nodig want hij is zeer stevig en breekt nooit iets buiten de dogbones (dat met de zilveren dogbones is opgelost)
 
:bad-words::bad-words::bad-words:!!!!! Ik ben er net (zonder rijden) achter gekomen dat mijn voor diff lockt. Ik heb wat op een ander forum gelezen en blijkbaar zijn er wat tandjes van mijn diff afgebroken, die gaan dan in het diff zitten en blokkeren de boel. Mijn Bullet heeft nog niet eens 2 accu's leeggereden en de remkracht staat op 50%! Ik ben echt een pechvogel.:(
 
:bad-words::bad-words::bad-words:!!!!! Ik ben er net (zonder rijden) achter gekomen dat mijn voor diff lockt. Ik heb wat op een ander forum gelezen en blijkbaar zijn er wat tandjes van mijn diff afgebroken, die gaan dan in het diff zitten en blokkeren de boel. Mijn Bullet heeft nog niet eens 2 accu's leeggereden en de remkracht staat op 50%! Ik ben echt een pechvogel.:(

Dat is toch niet zon drama hoor, gewoon de juiste onderdelen bijbestellen en opnieuw het diff in mekaar zetten.
Of je gaat terug naar de winkel, zal wel onder garantie vallen.
Het is tot nu toe toch eigenlijk geen weer geweest om te rijden.
 
Back
Top