ik bedoelde dat ik gewoon op pure eyeball die vertanding erg hoog vind, het probleem van dat soort tabellen is dat ze niet erg universeel zijn, een motor in een b4/t4 kan je veel hoger vertanden dan dezelfde motor in een slash gewoon puur door het gewichts verschil, en zo zijn er nog een boel andere factoren die mee spelen, slash tranny bijv heeft een vrij hoge rotating mass...
Het kan zijn dat de veer/olie ratio niet goed is, had ik buiten beschouwing gelaten omdat ik er niet van uitging dat iemand die zijn auto zo behandeled (geen problemen, slashes zijn onvernietigbaar) suspention tuning zou doen... Maar de stock veren zijn niet heel goed, erg slap en daarna erg hard. Je zou ook gewoon de schokdemper even kunnen los halen aan een kant en dan kijken of het probleem in de demper of in de ophanging zit...
Het kan zijn dat de veer/olie ratio niet goed is, had ik buiten beschouwing gelaten omdat ik er niet van uitging dat iemand die zijn auto zo behandeled (geen problemen, slashes zijn onvernietigbaar) suspention tuning zou doen... Maar de stock veren zijn niet heel goed, erg slap en daarna erg hard. Je zou ook gewoon de schokdemper even kunnen los halen aan een kant en dan kijken of het probleem in de demper of in de ophanging zit...