Traxxas SLASH topic

Hoe wil je een heatsink op je motor zetten met die gearbox die over je motor heen loopt. Ik ga waarschijnlijk van de zomer een alu gearbox halen. Eerst mn regelaar verkopen en kijken naar een ander brushless setje.

als Castle zegt dat de 4600 sidewinder kan op 3s, go for it!

metalen spur zou ik niet doen, je spur is in princiepe een "expendable" onderdeel en ik sloop liever een plastic spur dan dat ik een diff naar de KKR help, als je koelere motor wil en je gearing niet wil veranderen zou ik een heatsink/fan nemen en/of voor een alu gearbox gaan...

ik heb een tijd lang rond gereden met een "bijgetrimde" stock case, boven aan had ik hem net achter de "gearbox" door geknipt en onder maakt het niet veel uit (maar ik raad aan om hem niet in te korten voor die lange schroef die de bumper mount er op houd) heb je ineens emmers clearance voor een heatsink...

mlnl13 zei:
Ik heb geen temp gun dus dan zou ik die ook nog weer moeten kopen. Pfff ik wil gewoon auto aanzetten en rijden niet steeds gekloot met dat ik tandwielen koop die niet goed zijn omdat mn motor dan WEER de wikkelingen los laat.

ik kan je 1 ding zeggen , met 18t pinion en 86t spur zit je goed. (zelf een ezrun heeft dan een goede temp ZONDER gesmolten sh*t)

Eerst mn regelaar verkopen dan kijken we voor ezrun en dan de vertanding. Maar je reed toch met 23 op 86? of voor de zomer terug gegaan naar 18?
ik kan je 1 ding zeggen , met 18t pinion en 86t spur zit je goed. (zelf een ezrun heeft dan een goede temp ZONDER gesmolten sh*t)

uuuhm...
als de andere motor binnen komt , hij is al onderweg vanuit frankfurt ^^

edit : ik weet nog niet zeker , hij word wel warm maar ik weet niet of die nou TE warm word , op een gegeven moment word ie gewoon niet meer warmer ookal rij je door. Het soldeerwerk smelt ook niet (nog lang niet) en je kan de motor nog lichtjes aanraken.

Laatst bewerkt:
Oke dan beter^^.
ik ga misschien die esc kopen.
Wanneer denk je dat die binnen is dan of pas net besteld?
Hoevaak heb je met die motor gereden dan?
En wat is je vraagprijs aangezien ze ook goedkoop op eBay staan nieuw.

uuuhm...
als de andere motor binnen komt , hij is al onderweg vanuit frankfurt ^^

edit : ik weet nog niet zeker , hij word wel warm maar ik weet niet of die nou TE warm word , op een gegeven moment word ie gewoon niet meer warmer ookal rij je door. Het soldeerwerk smelt ook niet (nog lang niet) en je kan de motor nog lichtjes aanraken.

Laatst bewerkt:
Hey mlnl, ik ga over op een nog insanere BL power. Als je wil kan je mijn ezrun wel over nemen, met respect gebruikt, soldeer werk is misschien niet MOOI maar ze werken wel helemaal prima... Ik heb er destijds 50e ex shipping voor betaald (2e handsje hier op het forum) en ik vind het helemaal prima om je er een leuke deal voor te maken...

Als mlnl13 geen interesse meer zou hebben, heb ik die wel. Is het trouwens alleen de motor of de motor en regelaar samen?

Groeten,
Mischa

hele set incluis de programming card in de orginele verpakking (nouja de verpakking licht nog in NL maar dat kunnen we wel regelen als je die ook hebben wil)

hij is vorrige week besteld dus zou snel binnen moeten komen.
Ik denk dat die motor zeker 100 ritjes heeft gehad , heb em nu een half jaar.
Hij is net zoals die van Fire met respect behandeld is altijd schoongehouden (ook van binnen).
Ik wil der ongeveer 20 euro voor hebben.

Oke dan beter^^.
ik ga misschien die esc kopen.
Wanneer denk je dat die binnen is dan of pas net besteld?
Hoevaak heb je met die motor gereden dan?
En wat is je vraagprijs aangezien ze ook goedkoop op eBay staan nieuw.

@ FF klinkt goed, maar je zit nu in schotland hoe wil je dat doen ? Verpakking wil ik der ook wel bij. Wat is je vraagprijs heb mogelijk wel intresse.
@hackroader. Motoren nieuw op ebay al voor een 33 euro ofzo. Ben nog wel geintreseert want k wil graag 8,5 t
Hey mlnl, ik ga over op een nog insanere BL power. Als je wil kan je mijn ezrun wel over nemen, met respect gebruikt, soldeer werk is misschien niet MOOI maar ze werken wel helemaal prima... Ik heb er destijds 50e ex shipping voor betaald (2e handsje hier op het forum) en ik vind het helemaal prima om je er een leuke deal voor te maken...
hij is vorrige week besteld dus zou snel binnen moeten komen.
Ik denk dat die motor zeker 100 ritjes heeft gehad , heb em nu een half jaar.
Hij is net zoals die van Fire met respect behandeld is altijd schoongehouden (ook van binnen).
Ik wil der ongeveer 20 euro voor hebben.

4000kv citric "540Long" can op een MMP :) kan je echt idioot hoog vertanden (17/54 schijnt geheel haalbaar te zijn) levert me 23% meer revs op op de achterwielen... wat zou moeten resulteren in 23% meer speed:)

Ik zie bij die ezrun setjes verschillende motoren. Stel, ik wil een onderhoudsvrije motor die niet veel en veel sneller is dan de originele motor, welke kan ik dan het beste nemen? Mag ik er vanuit gaan dat een 12T brushless even snel is als de 12T motor die origineel in een 2WD zit maar dan alleen krachtiger?

Kan ik zo'n regelaar ook instellen dat ik in eerste instantie een langere maximale snelheid heb? Een soort noob-stand? Ik heb een andere motor nodig en pak het liever meteen goed aan. Is die 4000/8,5T een goeie instapper?

Groeten,
Mischa

VEEL naar het schijnt;)

nee:) dat mag je niet zomaar aan nemen

De ezrun esc heeft geen "training" stand, je zou op je transmitter een throttle EPA kunnen instellen, maar dat kangt er vanaf of je transmitter het aan kan. als je iets comparables met de stock motor wil hebben zou ik gaan voor een 8.5t gaan, mijn 5,5t is lol maar niet echt wat ik als "noob vriendelijk" zou omschrijven, ik had er weinig problemen mee om het allemaal onder controle te houden maar ik weet niet of ik het aan zou raden...

Andere optie is gewoon wat lager vertanden...

Back