Traxxas SLASH topic

Bij die sct sidewinder set moet je alleen nog een andere pinion want die as van die motor is namelijk 5mm.
ik zag al paar filmpjes van een slash 2wd met die sct sidewinder brushless. NAAAH ! pfoe dat is echt krachtig haha. Als je voor dat setje gaat laat het me weten dan kunnen we misschien samen bestellen?
Haha, bedankt voor de tip !!!

Ik had ook nog een 5.5T 600Kv setje aangeboden gekregen van FireFrenzy. Maar eens kijken wat het wordt.

Groeten,
Mischa
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Zou iemand mij naar aanleiding van de onderstaande foto's eens een inschatting kunnen geven over de kosten voor het in orde maken van deze auto? Ik heb erover gedacht om alle asjes te polijsten, maar op sommige zit de roest gewoon te dik.

Groeten,
Mischa













Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten,
Mischa
 
Hele auto uit elkaar, naar de ijzerboer en zo veel mogelijk passende rvs schroefjes kopen, nieuwe motor, en de shock pistons zou ik gewoon vervangen. Dan zou je auto wel weer moeten werken!
De prijs? Motor €13 en de schroefjes is even kijken bij wie je er koopt.
Joris
 
Huh? Motor € 13,00 ???

Het gaat dus ook om de asjes en dergelijke, niet alleen de schroefjes. Werkelijk alle metale delen zijn verroest (ik had de auto gewoon in België moeten laten staan :-( ). Maar goed, hij krijgt een nieuw leven.

Groeten,
Mischa
 
~25e aan een rcscrewz kit,
~20e aan de traxxas TiN shockshafts
turnbuckles zien er nog bruibaar uit (ik heb de metalen delen nog liggen van toen ik ze upgradede (ofzo))

paar uur of wat van je tijd om hem helemaal uit elkaar te halen en op te schonen...

ooh en mijn 5.5t ezrun:P lulz

Wat heb je voor dat ding betaald man?
 
~25e aan een rcscrewz kit,
~20e aan de traxxas TiN shockshafts
turnbuckles zien er nog bruibaar uit (ik heb de metalen delen nog liggen van toen ik ze upgradede (ofzo))

paar uur of wat van je tijd om hem helemaal uit elkaar te halen en op te schonen...

ooh en mijn 5.5t ezrun:P lulz

Wat heb je voor dat ding betaald man?

Ben vandaag even bij MBS geweest en het blijkt mee te vallen. Ondanks dat het een winkel is, kreeg ik net als wat jij zegt het advies om de auto geheel uit elkaar te trekken en alles schoon te maken. Goeie service zou ik zeggen. Dat ga ik dan maar doen en kijken waar het schip strandt. Sta ik daar trouwens in de winkel, komt iemand binnen, ziet mijn auto en zegt meteen: "Is dat die van het MBF? " he he, berucht voordat hij gereden heeft.

Die motor van jou komt erin (5.5t), maar ik wil hem wel graag even testen als dat kan. Ben een beetje klaar met mensen op hun blauwe ogen vertrouwen, sorry. Hoeveel wil je hebben voor die turnbuckles? Als de prijs goed is, scheelt dat schoonmaakwerk.
De meeste roest zit op delen die niet draaien en dus eigenlijk alleen maar een cosmetisch probleem vormen. Die worden dus met een zacht staalborsteltje op de dremel schoongemaakt, alles gaat uit elkaar en wordt gereinigd en de schokbrekers worden eerst eens aan een schoonmaakbeurt onderworpen. Als dan alles een beetje soepel draait, kan de motor erop en kan ik mijn uiterste best gaan doen om alles kapot te krijgen.

Groeten,
Mischa
 
Krijg je er gratis bij man, ik ben over gegaan naar lunsford titanium met blitz onderdelen...

Sure kan je hem testen... DJLeo en ik hadden tog al plannen om een soort van bashdag ding te gaan organiseren als ik weer in nl ben ((en het dus hopelijk lekker genoeg weer is voor een biertje (of wat) en misschien wat aangebrand vlees...
 
Ik heb vandaag mijn diff kapot getrokken had hem zelf gelocked nu zijn alle 4 de tandwieltjes geen tandwieltjes meer. Nu wil ik een locked diff maar dan zonder tandwielen, maar kan iemand mij vertellen waar ik die kan bestellen of halen heb hem alleen via ebay gevonden maar daar wil ik hem niet bestellen. Het gaat om een slash 1:10
 
Waarom niet? e-bay heeft de meest iron clad customer service die er is, tenzij er min of meer genotarieerd bewijs is dat het is verzonden krijg je 0 questions asked je geld terug...

maar Hot racing maakt er een kit voor en die kan je misschien wel krijgen op liquid... Je kan natuurlijk ook gewoon je oude diff helemaal volgooien met naare plak lijm (een oft andere epoxy doet vast wonderen)
 
Ik ben bang dat het niet lang brijft zitten en dan kan ik mijn complete diff weggooien want de tandwieltjes hebben naar mijn idee te weinig draagvlak voor. Ik vermoed dat het na 2 keer rijden weer kapot gaat
 
Back
Top