ook in de 2wd? of alleen maar in de 4wd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat was in een 4wd.
maar ik zou dit ook niet kopen voor een 2wd. geef een paar tientjes meer uit en je hebt een MMP + motor en je bent een stuk veelzijdiger.
DE MMP sct versie is de gewone MMP + een populaire sticker. short course is hot, dus als we dat op ons product plakken verkopen we meer.
ja ik bedoel de MMP + castle 1410 4 pole
met veelzijdiger bedoel ik breder inzetbaar, koop je bijvoorbeeld over een aantal maanden een 4wd dan kan je je electronica overzetten en hoef je dus weer niet nieuwe electronica te kopen. op de lange duur dus goedkoper.
een paar tientjes meer kan je toch wel bij elkaar sparen met wat klusjes ofzo.
tja wat is snel leeg??
10 minuten rijden is lang, als je langer rijd dan kunnen electronica componenten snel warmer worden. ( maakt niet uit welk soort wagen )
warmte verkort de levensduur van electronica.
het is gewoon slim om af en toe eens te stoppen en je wagen te laten afkoelen voor je verder rijd.
soms lees je wel eens dat men 4 lipo's achter elkaar leeg rijd zonder tussen pauze. en dan raar opkijken dat je motor oververhit raakt.
dat is een vrij logisch gevolg, lijkt mij.
ik las ergens dat men met een 1410 4-pole + MMP in een 4wd SC truck ruim 10 tot 12 minuten haalt uit een 5000mah 50c 2s lipo. op een 1/8 baan
inderdaad , je zit te twijfelen tussen de top en de slechtere , dat lijkt me dan overduidelijk![]()
Jij zou gewoon ook de sct sidewinder combo bestellen ?![]()
En @ robin hoezo de behuizing valt uitelkaar als je er naar kijkt?
Ik heb gewoon letterlijk al zo'n esc uit elkaar zien vallen van ellende na een flinke sprong met een sct op ons circuit. Het ziet er gewoon erg cheap uit en het voelt ook zo aan. De motor daarentegen voelt wel goed aan en ziet er goed uit.
ik denk goosebumps of callipers en mischien werken bowties ook wel.