Shortcourse topic

dat was in een 4wd.

maar ik zou dit ook niet kopen voor een 2wd. geef een paar tientjes meer uit en je hebt een MMP + motor en je bent een stuk veelzijdiger.

Die paar meer tientjes heb ik niet.
En hoe bedoel je dan ben je veelzijdiger?
Bedoel jij de sct mmp en motor?
dat was in een 4wd.

maar ik zou dit ook niet kopen voor een 2wd. geef een paar tientjes meer uit en je hebt een MMP + motor en je bent een stuk veelzijdiger.

DE MMP sct versie is de gewone MMP + een populaire sticker. short course is hot, dus als we dat op ons product plakken verkopen we meer.

ja ik bedoel de MMP + castle 1410 4 pole

met veelzijdiger bedoel ik breder inzetbaar, koop je bijvoorbeeld over een aantal maanden een 4wd dan kan je je electronica overzetten en hoef je dus weer niet nieuwe electronica te kopen. op de lange duur dus goedkoper.

een paar tientjes meer kan je toch wel bij elkaar sparen met wat klusjes ofzo.

Oh gewoon de mmp+ 1410 4 Pole. Niet die combo met die mmp sct dus. Want daar zit een andere motor bij.
En een 4 wd koop ik toch niet. Tja misschien kan k wel klusjes doen maar zijn je lipo's niet sn leeg me zo'n set. En op de castle site staat niet hoeveel amp die motor vraagt.
DE MMP sct versie is de gewone MMP + een populaire sticker. short course is hot, dus als we dat op ons product plakken verkopen we meer.

ja ik bedoel de MMP + castle 1410 4 pole

met veelzijdiger bedoel ik breder inzetbaar, koop je bijvoorbeeld over een aantal maanden een 4wd dan kan je je electronica overzetten en hoef je dus weer niet nieuwe electronica te kopen. op de lange duur dus goedkoper.

een paar tientjes meer kan je toch wel bij elkaar sparen met wat klusjes ofzo.

tja wat is snel leeg??

10 minuten rijden is lang, als je langer rijd dan kunnen electronica componenten snel warmer worden. ( maakt niet uit welk soort wagen )

warmte verkort de levensduur van electronica.

het is gewoon slim om af en toe eens te stoppen en je wagen te laten afkoelen voor je verder rijd.

soms lees je wel eens dat men 4 lipo's achter elkaar leeg rijd zonder tussen pauze. en dan raar opkijken dat je motor oververhit raakt.
dat is een vrij logisch gevolg, lijkt mij.

ik las ergens dat men met een 1410 4-pole + MMP in een 4wd SC truck ruim 10 tot 12 minuten haalt uit een 5000mah 50c 2s lipo. op een 1/8 baan

tja is het niet een beetje overkill zo mmp met 1410 4 pole motor om gewoon te bashen? word weer wat duurder en dat sct sidewinder combo met 1410 4pole motor heb ik voor ongeveer 75,- euro in huis. ik koop toch geen 4wd auto. en heb al paar filmpjes gezien van slash 2wd met dat setje. gaat mooi.
tja wat is snel leeg??

10 minuten rijden is lang, als je langer rijd dan kunnen electronica componenten snel warmer worden. ( maakt niet uit welk soort wagen )

warmte verkort de levensduur van electronica.

het is gewoon slim om af en toe eens te stoppen en je wagen te laten afkoelen voor je verder rijd.

soms lees je wel eens dat men 4 lipo's achter elkaar leeg rijd zonder tussen pauze. en dan raar opkijken dat je motor oververhit raakt.
dat is een vrij logisch gevolg, lijkt mij.

ik las ergens dat men met een 1410 4-pole + MMP in een 4wd SC truck ruim 10 tot 12 minuten haalt uit een 5000mah 50c 2s lipo. op een 1/8 baan

Zelf weten. Die regelaar is echt geen kwaliteit. De behuizing ervan valt al uit elkaar als je er naar kijkt. Kun je nog beter een ezrun combo met 100A regelaar kopen. Die heb je ook voor 80 euro thuis.

En @ robin hoezo de behuizing valt uitelkaar als je er naar kijkt?

Ik heb gewoon letterlijk al zo'n esc uit elkaar zien vallen van ellende na een flinke sprong met een sct op ons circuit. Het ziet er gewoon erg cheap uit en het voelt ook zo aan. De motor daarentegen voelt wel goed aan en ziet er goed uit.

dat setje word het dus niet. ben nog aan het kijken.
Ik heb gewoon letterlijk al zo'n esc uit elkaar zien vallen van ellende na een flinke sprong met een sct op ons circuit. Het ziet er gewoon erg cheap uit en het voelt ook zo aan. De motor daarentegen voelt wel goed aan en ziet er goed uit.

Haai allen,

volgende week weer de No-Nitro nu in Helmond. Welke bandjes gebruiken jullie op kunstgras???

Groet Ronald

dat is wel de bedoeling dat ik volgende week ook kom
even kijken wat ik nog nodig heb en dan vd week even alles bij elkaar zoeken en dan als het mooi weer is ben ik zeker vd partij:cool:

Back