Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lol........ wat zeggen ze ook alweer... een foto zegt meer dan....
Zoals gezegd, zoveel mensen.......zoveel meningen.
ben benieuwd wat een kloon met een Align GP780 doet (zijn ook zoveel goeie en slechte berichten over, maar wil niet zeggen dat het een slechte Gyro is, de 1 heeft geluk de ander niet)
Zolang mensen maar lol hebben in het vliegen en dan maakt het niet uit waarmee..........van mijn part met een "rc frisbee of boomerang"
Een foto zegt meer dan 1000 kortzichtige modelbouwers ???????????
![]()
![]()
Ja inderdaad, lang leve de lol en de discussiesDat houdt het levendig
![]()
Ja, alleen heeft dat niets met geluk te maken, ook met Align spul moet je nog steeds weten hoe je iets goed afsteld.
Mensen die 'per ongeluk' hun helicopters goed vliegend krijgen bestaan niet.![]()
Maar als jij een volvo rijd en je collega een fiat panda dan is de basis al heel anders![]()
Zijn allebei auto's maar niet te vergelijken qua kwaliteit.
Prijs hebben we het niet over. Het gaat er puur om of er kwaliteits verschil zit in de klonen of de originele merken.
En het feit is en blijft dat er zeker verschil inzit. Je kan het al aan 1 ding zien. Geen enkele, maar dan ook geen enkele pro heli-piloot vliegt met een kloon.
Alle andere argumenten en bewijzen zijn al geleverd.
Het gaat niet om meningen maar om feiten.
De meeste stappen in het heli-vliegen met een goedkope heli. Meestal binnen een jar zijn ze of afgehaakt, of ze hebben de heli's ge-upgrade met originele onderdelen, of ze vliegen inmiddels al een originele heli. De rest volgt meestal het jaar erop![]()
Tja met die sponsor deal die sommige hier hebben, waarbij je op het modelbouwforum wat reclame in je sig zet, betaal je de originele prijs toch niet meer, wel? Een beginner heeft dat niet, wil wat goedkoper uit zijn en koopt dan misschien een kloon.De meeste stappen in het heli-vliegen met een goedkope heli. Meestal binnen een jar zijn ze of afgehaakt, of ze hebben de heli's ge-upgrade met originele onderdelen, of ze vliegen inmiddels al een originele heli. De rest volgt meestal het jaar erop![]()
Ik ben sinds kort ook op dit forum aan het lezen en uitzoeken wat ik als volgende zal aanschaffen.
Dat zal niet lang meer duren vrees ik.
Je wordt snel beïnvloed door kennissen en mag dan hopen dat het de juiste keus is.
Ik ben begonnen met NE BravoIII aan te schaffen en daarna 2 Blade's MCX, deze laatste zijn mij goed bevallen.
De NE zit degelijk in elkaar maar is vooral in de kamer minder prettig te vliegen als je geen ervaring hebt zoals ik.
Ook heb ik nog de CX2 aangeschaft om eventueel met windstil weer buiten te kunnen vliegen.
Nu ben ik voornemens om of de Blade 450 aan te schaffen of een T-Rex 450.
Het prijsverschil is echter behoorlijk te noemen (ca. 160-170 euro) vandaar dat ik toch neig naar de Blade.
Als beginner en geen mensen met ervaring kennende is dit een moeilijke beslissing.
Nu ga ik wel bij een vliegclub in Deventer kijken of dit wat is.
Een forumlid uit Deventer heb ik aangeschreven via PB en hij heeft gelukkig al veel geantwoord.
Probleem is dat ik erg ongeduldig ben en al gauw enthousiast en dat resulteerd meestal in duur lesgeld.
Als iemand mij in mijn keuze kan adviseren dan hoor ik het graag.
Tonnie