Losi 22 (nieuwe 2 WD buggy)

Ik heb in mijn B4 een 8.5 en in mijn B44 een 6.5 is zo'n 10.5 dan niet veel langzamer????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
daar heb je tegenwoordig hele mooie regelaars voor met dynamische vertiming. e.d.

10.5 is veel geschikter om het " te leren " het is soepeler rijden, wat erg belangrijk is met een 2wd.

als ik snelheid te kort kom tov een 8.5 is dat alleen maar op het rechte stuk, en dan zal ik de 10.5 gaan vertimen bij bepaalde toerentallen..
 
je kan inderdaad gaan vertimen... echter rijdt het met een standaard 8.5 zoveel leuker :) Het is een heel andere rijervaring hoor... Maar dat moet je zeker maar eens testen ;) Zoals je zegt om te leren rijden is het wel ideaal, echter veronderstel ik dat je wel al kan rijden gezien je sc geschiedenis :D

Ikzelf heb een Cougar op een 8.5t en een andere cougar op een 6.5t :)
De 8.5 is zeer goed, de 6.5t is wat teveel power voor de cougar...
 
dit is de Xerun V2.1 met de V3.0_110119STOCK software en alles met standaard instellingen.
die speedpassion 10.5 gaat volgens mij hard zat.

nu moet ik nog gaan friemelen met de vertiming enzo..



CIMG3230 - YouTube
(hoe krijg ik hier het fimpje zichtbaar ipv alleen de link? )
 

Zo ;)

Als je onder je filmpje op delen klikt krijg je dit te zien (zonder punt) :
h.ttp://youtu.be/Tg-W7MMUAmY

Maak er dan dit van (zonder puntjes) :
[youbube.]Tg-W7MMUAmY[./youtube]
Gewoon het laatste deel kopiëren, en dan werkt het :)

Mooi balloon effect trouwens xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag eindelijk voor het eerst met de 22 gereden.

de baan was extreem stoffig en glad, was erg warm vandaag.
ideale omstandigheden om te leren rijden met een 2wd buggy.
het beviel mij zeer goed, ik had niet het gevoel dat ik moest vechten om de wagen in gareel te houden, ging best makkelijk eigenlijk.
rustig aan en goed doseren zijn toch sleutelwoorden. het 2wd rijden ligt mij wel.
de xerun deed het ook erg goed, lekker soepel onderin.

beetje gespeeld met de slippen en het diff wat strakker gezet ( stond nogal losjes )

maar ik kreeg de wagen toch best goed rond..
 
laten we dat maar niet doen. kunnen we over een paar maanden ook de 22 SCT toevoegen..

Waarom niet? De 22T gaat sowieso niet zo populair zijn, en er een apart topic over maken is vrij onnutig en bovendien hebben beide wagens enorm veel gemeen hebben.
 
het waarom heb ik aangegeven en is een prima reden om het niet te doen..

en net als wat diver zegt. wacht maar tot iemand zon wagen koopt. dan zien we wel verder.
 
vandaag weer goed kunnen rijden. ik heb mijn Xerun nu zo vertimed ( dynamisch ) dat ik op het rechte stuk net zoveel topsnelheid heb als een 8.5, maar in het technische gedeelte ( waar je toch niet vol gas gaat ) bijft het lekker soepel zoals een 10.5 hoort te zijn.

temperatuur bijft goed. na 10 minuten is de max temp die ik had net geen 70 graden
 
Bah, ik vond het vreselijk als mijn regelaar begon te vertimen. Heb alle dyn. timing, boost en andere touringprullen afgezet. En ik ben zeker niet de enige :).
 
Ik ook, want ik sloopte mn accus dr mee, en ik heb ook iemand zn spur zien slopen, toen de turbo dr in kickte.
 
Bah, ik vond het vreselijk als mijn regelaar begon te vertimen. Heb alle dyn. timing, boost en andere touringprullen afgezet. En ik ben zeker niet de enige :).

Idd ik rij ook met een 8.5 in de 2wd zonder vertiming...
Maar das weer persoonlijke smaak denk ik...
 
Back
Top