Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zonder die lijntjes is er juist géén verschil... en de tippen steken maar weinig op, die helpen in dit opzicht ook niet....en er is toch duidelijk verschil tussen onder en bovenkant
@ Damjaco: De grote zwevers waar ik het over had worden ook zelden op de kop gevlogen, daar had ik het niet over hoor...
Daar gaat het ook helemaal niet om. In weerbarstige thermiek kan een toestel wel eens in een onverwachte stand terecht komen en dan is het alleen maar meegenomen als je meteen weet of je tegen de onder- of bovenkant aankijkt.De Hai2 wordt ook zelden op de kop gevlogen,
de rolroeren moeten ongeveer 1 cm omhoog staan, dan staat het ongeveer goed afgetrimtWel een fijne kleurenstellingRolroeren staan ook wat omhoog in normale vlucht ?
toen de flaps nog vast zaten was het ongeveer 8mm, maar met de flap nog maar ong.5 mm.1 CM, das wel wat aan de hoge kant niet ? Kun je dat een meten voor mij ? Ik heb ze nu ong 5mm hoger gezet.
Romp is breed genoeg van zichzelf, geen probleem.Moet de romp verbreed worden waar de vleugels op te komen liggen ?
Vleugelbevestiging en motormount is 7mm soort van mdf met PU lijm op elkaar.
Nou, dat hangt er maar van af... onnodig gewicht is meestal niet fijn voor een vliegtuig.overkill of niet hij gaat er niet slechter opvliegen.