Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoor ik me toch een zooitje herrie op het dak !!

Af60IPNCMAAD1_w.jpg
 
Bij ons 14 jaar geleden ook :???: :rolling:

Inmiddels is hij uitgegroeid tot zo'n 1.70 mtr en krap 70 kg ;) :D

"een kadootje uit eigen zak" was toen een veelgehoord grapje :rolleyes:
 
Hoor ik me toch een zooitje herrie op het dak !!

Af60IPNCMAAD1_w.jpg

lol :p

zo , junkie is weer goed bezig , net even het k4.6 gemodificeerd ,zodat ik het oneway lager nu extern heb ipv in het blok , dus nu zit hij vlak achter het trekstarterkapje , daarin een klein gaatje geboord , dus wanneer hij doorslipt , even het rietje v/d wd 40 erin en ff spuiten , en hij grijpt weer aan .

ik heb deels onderdelen kunnen samenstellen van hpi en de picco P3R (die wel het lager aan de buitenkant heeft ) om dit mogelijk te maken .

net ff een test gedaan ,en het werkt .

verder heels niet interessant , maar toch leuk ;)
 
lol :p

zo , junkie is weer goed bezig , net even het k4.6 gemodificeerd ,zodat ik het oneway lager nu extern heb ipv in het blok , dus nu zit hij vlak achter het trekstarterkapje , daarin een klein gaatje geboord , dus wanneer hij doorslipt , even het rietje v/d wd 40 erin en ff spuiten , en hij grijpt weer aan .

ik heb deels onderdelen kunnen samenstellen van hpi en de picco P3R (die wel het lager aan de buitenkant heeft ) om dit mogelijk te maken .

net ff een test gedaan ,en het werkt .

verder heels niet interessant , maar toch leuk ;)

Dit is dus wel interesant! :thumbsup:

Foto's anders is het niet gebeurd ;)
 
Dit is dus wel interesant! :thumbsup:

Foto's anders is het niet gebeurd ;)

is geheim :)

fok , ik heb net de zooi weer dicht zitten :-|

maar is wel interessant idd .
wat ik gek vind ,is dat hpi ineens de oneway lager in het blok heeft gezet , dit is een slecht idee ,want dat lager word supervet van de nitro olie wat onderin blijft liggen en het lager baddert er heerlijk in :-|

volgens mij waren de eerdere blokken van hpi met het lager in de backplate , ,op die manier kan het lager ook niet zo vet worden , en je kunt er makkelijker bij om het schoon te maken .

dussss conclusie : als mijn k4.6 bigblock versleten is , ga ik op zoek naar een nieuw blok met dezelfde vermogens alleen dan wel met het lager buiten het blok nestelend in de backplate ;)

zolang doe ik het met mijn huidige oplossing :cool:
 
sleurlief : weet jij of de aandrijflijn en de dogbones ,drivecups /diffs , ed het zelfde is van de savage flux tov de nitro savage ?

ik kan wel een revo gaan kopen , maar aangezien ik hier voor jaren onderdelen heb liggen van een savie is dat ook wel wijs om een flux te kopen
die brushless setup is van de flux en revo vrijwel het zelfde , dus power hebben beiden karren wel .
 
sleurlief : weet jij of de aandrijflijn en de dogbones ,drivecups /diffs , ed het zelfde is van de savage flux tov de nitro savage ?

ik kan wel een revo gaan kopen , maar aangezien ik hier voor jaren onderdelen heb liggen van een savie is dat ook wel wijs om een flux te kopen
die brushless setup is van de flux en revo vrijwel het zelfde , dus power hebben beiden karren wel .
Wat gebruikt wordt voor de aandrijflijn zul je zelf moeten opzoeken in de respectievelijke handleidingen. Dat weet ik ook niet.

Wel dat beide brushless sets identiek zijn. Alleen rebranded (eigen behuizing en stickers).
 
vanavond even met de rustler gereden samen met Tito. man man man wat een power heb dat gekke ding op 2 cellen. Gaat als een jekko!!!!!!!!! Hij rost zelfs de stoep op. Door het gras gaat echt heel goed. maar ik zet er wel de grotere Stampede wielen op, om de Savage look te krijgen. Voorlopig laat ik hem lekker op deze gears staan. Ik moet nu nog wennen aan de snelheden.
 
Vraagje. Moet je hem echt per manual afstellen qua rijhoohgte etc.? Ik meen dat ik gelezen heb dat de draagarmen( of hoe je die ook noemen wil) Horizontaal moeten staan als de auto op de grond staat. Nu staan ze iets omhoog naar het frame toe.
 
Volgas door de bochten hier op het asfalt viel even tegen :D :banana: ROLLUHHHHHH.

Maar het is dus voorkeur Sleur? Het is net zoiets als die plastic klemringen die je op de schokbrekers achter de veer kan klemmen, om meer spanning op de veer te verkijgen. Ik begrijp niet wat nou de beste afstelling is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top