Knaller
Forum veteraan
Pffff, is je Google stuk? NiMH is 1,2V/cel en als ze vers geladen zijn zelfs 1,4V tot 1,6V per cel. 8O
LML

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pffff, is je Google stuk? NiMH is 1,2V/cel en als ze vers geladen zijn zelfs 1,4V tot 1,6V per cel. 8O
Sorry,maar deze was te makkelijk :-|.Maar niet minder brilliant
Lekker bijtijdsIkke njet snap die :-| .....
![]()
Hoor ik me toch een zooitje herrie op het dak !!
![]()
lol
zo , junkie is weer goed bezig , net even het k4.6 gemodificeerd ,zodat ik het oneway lager nu extern heb ipv in het blok , dus nu zit hij vlak achter het trekstarterkapje , daarin een klein gaatje geboord , dus wanneer hij doorslipt , even het rietje v/d wd 40 erin en ff spuiten , en hij grijpt weer aan .
ik heb deels onderdelen kunnen samenstellen van hpi en de picco P3R (die wel het lager aan de buitenkant heeft ) om dit mogelijk te maken .
net ff een test gedaan ,en het werkt .
verder heels niet interessant , maar toch leuk![]()
Dit is dus wel interesant!
Foto's anders is het niet gebeurd![]()
Lekker bijtijds,laat maar
Hoor ik me toch een zooitje herrie op het dak !!
![]()
die brushless setup is van de flux en revo vrijwel het zelfde , dus power hebben beiden karren wel .
Wat gebruikt wordt voor de aandrijflijn zul je zelf moeten opzoeken in de respectievelijke handleidingen. Dat weet ik ook niet.sleurlief : weet jij of de aandrijflijn en de dogbones ,drivecups /diffs , ed het zelfde is van de savage flux tov de nitro savage ?
ik kan wel een revo gaan kopen , maar aangezien ik hier voor jaren onderdelen heb liggen van een savie is dat ook wel wijs om een flux te kopen
die brushless setup is van de flux en revo vrijwel het zelfde , dus power hebben beiden karren wel .
Hoe lager het chassis, des te stabieler de auto in de bochten.