Moet je idd wel pitchmanagement hebben

zolang de stick positief staat lukt het wel, maar zodra de stick in de buurt van negatief komt wordt het erg spannend....
Dan voel ik me weer een beetje zoals de eerste keer dat ik met mn piccolo fp voor het eerst een beetje over de vloer schaatste.
Maar aangezien dat inverted wat lastig is, doe ik dat nu met de mcpx om de groten te ontzien
En bij de groteren lukt de flip perfect, 1 hoogte, wijkt pas na een flip of 3 af, helemaal perfect...
maar de mcpx is dus ff een ander verhaal, daar komt mn gebrek in zicht :mrgeen:
Ik moet gewoon voldoende inverted sticktime krijgen, en mn automatismes daarop updaten, dan komt het wel goed. Maar dan moet ik wel eerst kunnen vliegen met dat ###weer vaak in de weekenden..
Over die servo's, ik vlieg veel in een af en toe stoffige loods. Ik vlieg ook met windkracht 3 bij ons op het veld (4 & 5 vliegt niet leuk.... is meer vechten dan vliegen..)
misschien dat door de wat stoffigere omgeving mijn servo's eerder vuil zijn.
Iig, iedere keer als de "shake" erin kwam heb ik schoongemaakt, daarna waren ze weg.
Daarnaast, ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn..
mijn eerste stock motor was perfect. power zat, inkakken gebeurde wel maar alleen bij extreme vergissingen.
de tweede motor was echt gewoon bagger, geen gang in te krijgen.
Nu heb ik dat her en der vaker gehoord, heeft blade zoveel verschil tussen zijn motoren onderling zitten?