LNP, kom je nog uit met je gewicht? Je moet het met bijna 30% minder gewicht doen dan ik.Gaaf hoor Bram! Ik heb de spanten afgedrukt op 1:20 en de bouwplank gemaakt, nu nog de spanten uitzagen (printjes zitten al op het hout geplakt).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
LNP, kom je nog uit met je gewicht? Je moet het met bijna 30% minder gewicht doen dan ik.Gaaf hoor Bram! Ik heb de spanten afgedrukt op 1:20 en de bouwplank gemaakt, nu nog de spanten uitzagen (printjes zitten al op het hout geplakt).
Het gewicht is rechtstreeks gerelateerd aan de waterverplaatsing (en dus volume). Een volume heeft drie dimensies. Als je dus op schaal bouwt, schaal je alle dimensies (richtingen) dus dat werkt bij een volume drie keer mee. Dus schaal x schaal x schaal, ofwel schaal^3.Hoi Bram,
Zou je misschien hier uit kunnen/willen leggen hoe dat rekensommetje werkt kwa gewicht? Wellicht hebben andere lezers er ook iets aan.
Thnx Lucas.
BedanktBram op de echte schepen steekt er een rail boven het dek uit, die hebben het zelfde probleem zwaarden moeten meer bewegen dan de romp hoog is. Top van de rail een schijf om zwaard op, onderaan de rail schijf zwaars neer, deze bevind zich iets onder de bovenkant als het zwaard neer is. Op de filmtjes van de ACC 45 cat zie je hoe ze deze met de hand bedienen, die rompen zijn in verhouding nog lager.
Bedanktdat is idd een optie waar ik ook over nagedacht heb. Dat is ook hoe de oude versies van de VO70 werken (v1 -> 2005-2006). De v2- en v3-edities hebben deze echter niet meer. En ook op de renderings van de VO65 zie ik ze niet. Dus het lijkt me mooi als het zonder kan, om de waarheidsgetrouwheid zo hoog mogelijk te houden. De vraag is alleen hoe.
Als ik het me goed herinner is het 160grams.Hoeveel grams weefsel heb je er opgeplakt?