Nieuwe Walkera V120d02S v2

wat voor problemen waren dat chow?
en de verkoper kan je toch niet zomaar afschepen als de heli slecht is???
 
wat voor problemen waren dat chow?
en de verkoper kan je toch niet zomaar afschepen als de heli slecht is???

De verkoper claimde dat hij er al een zooi had verkocht en iedereen was er blij mee. Ik kwam er met hem niet uit. Ik heb er nog wat tijd in gestoken maar het was hopeloos. Heb dus uiteindelijk mijn verlies genomen. Hij is overigens wel een klant kwijt. Ik zou er geen schroefje meer kopen.
 
Wat een vraag. Tís de best vliegende heli die ik nu heb :)

**Edit**

Zit nu met een wijntje te spacen. Ik heb nog nooit zoiets gevlogen wat zo stabiel is. Totaal geen vibraties of wobbles. Niks hoeven trimmen. Super strak in hover. Ik gebruik geen DR of expo en hij reageert gewoon heel lekker. Je voelt dat er power in zit. Ik heb dat mainshaft collar schroefje net voorzien van wat locktite want die gaat er geheid anders een keer uit maar voor de rest is ie meer dan top!!
 
Wat een vraag. Tís de best vliegende heli die ik nu heb :)

**Edit**

Zit nu met een wijntje te spacen. Ik heb nog nooit zoiets gevlogen wat zo stabiel is. Totaal geen vibraties of wobbles. Niks hoeven trimmen. Super strak in hover. Ik gebruik geen DR of expo en hij reageert gewoon heel lekker. Je voelt dat er power in zit. Ik heb dat mainshaft collar schroefje net voorzien van wat locktite want die gaat er geheid anders een keer uit maar voor de rest is ie meer dan top!!

Trouwens achterste schroefje op de tail as is ook metal-metal:D

Tja alle superlatieven zijn zo beetje wel de revu gepasseerd. Ik heb wel het draadje voor aansluiten lipo om de eerste skid(buitenom en dan naar binnen) heen gedaan anders vind ik het iets te vrijmoedig los zitten in de buurt van de maingear.

Bij ons viel de wind wel mee denk 1 a 2 maar als je morgen gaat vliegen in ieder geval veel plezier maar dat zal wel lukken. :D
 
Ja draad loopt bij mij ook zo :p Ik doe heli neerzetten, accu eraan. Wachten tot de gyro klaar is en dan stop ik de batterij erin. Zou met de V120 ook anders kunnen wellicht. Met de Genius kan dat sowieso niet anders. Ben dat dus gewend.
 
Je kan gewoon de batterij er al in doen hoor plenty tijd na aansluiten om hem neer te zetten. Eerst initialiseerd hij met zender en dan na seconde 3 pas de gyro en dan nog 3 piepjes.
 
Schroefje tailas nu ook van locktite voorzien.. Maar uhhhh. Nu mag ik niet in superlatieven praten?? :( Wil nu ook even losgaan :mrgreen:
 
met alcohol op mag je niet vliegen , sorry:mrgreen:

edit

En tuurlijk mag je dat wordt veels te weinig gedaan, zag net nog een filmpje van een ontploffende staart bij een 130x;)
 
Ik heb het te doen met die 130 X jongens hoor. Hele dag tegen een trillende staart aankijken en zoeken naar mods.. Vind het echt heel erg voor ze :p
 
Ik heb het te doen met die 130 X jongens hoor. Hele dag tegen een trillende staart aankijken en zoeken naar mods.. Vind het echt heel erg voor ze :p
:D tja, ergste is nog dat volgens mij walkera lagers in de 130x het tril probleem kunnen verhelpen als ik het goed heb gelezen:D

Maar ja er zit in die 130 wel meer power. (misschien net iets te veel;))

Trouwens ff brutale vraag, kom jij als je morgen naar dat veldje van je gaat langs een brievenbus;)
 
Ik heb geen maingear als je dat bedoeld. Alleen de gewone gears. Anders had ik uiteraard een maingear voor je in een envelop gestopt..
Wat me trouwens tegen viel is dat Walkera wel een setje blades erbij doet maar geen setje tailblades. Maar goed. Daar is altijd wel aan te komen. Als ik volgende week ga bestellen voor mijn 450 bestel ik wel gelijk wat V120 dingen mee denk ik..
 
Ik heb geen maingear als je dat bedoeld. Alleen de gewone gears. Anders had ik uiteraard een maingear voor je in een envelop gestopt..
Wat me trouwens tegen viel is dat Walkera wel een setje blades erbij doet maar geen setje tailblades. Maar goed. Daar is altijd wel aan te komen. Als ik volgende week ga bestellen voor mijn 450 bestel ik wel gelijk wat V120 dingen mee denk ik..

Oh ik dacht dat je die had meebesteld.......lool

Ik denk dat die mainblades misschien wel eerder kapot zouden gaan, al zijn die best wel stevig hoor, na die laatste crash zit er een hele klein oneffenheid in de main blades maar noppes op de tail blades, en ik heb hem geprobeerd met de zelfde 99,5 mainblades en die 95%maingear en hij leek zelfs wel nog stabieler:D (en dat meen ik)

En ja ze kunnnen allemaal spares erbij doen maar als je ze niet nodig hebt is het zonde. Die man waar ik mijn servos had gehaald vertelde dat hij met Xtreme blades nog stabieler wordt:D

Ik heb trouwens wel een setje nieuwe blades meebesteld want hou niet van beschadigingetjes heli moet in top conditie zijn
 
Nee, ik wist niet dat de maingear te slopen was. Was alleen beducht voor de andere gears. Heb daar dus extra van meebesteld. Als ik het had geweten had ik wel maingear meegenomen.. Tailblades zijn volgens mij altijd wel aan te komen..
 
Ik heb sinds ik vlieg nog nooit een maingear gesloopt. Kwam dus niet in me op om die te bestellen..
 
Ik heb sinds ik vlieg nog nooit een maingear gesloopt. Kwam dus niet in me op om die te bestellen..

Ik heb alleen een HK500 main gear gesloopt, was aan het hooveren en hij zakte ineens op de grond , was de complete maingear kaal, (stonden ze ook wel om bekend hoor). Maar voor de rest nooit problemen gehad , heb je gezien hoe dik hij is op de v120 moet je echt wel goed je best doen om dat te slopen.
 
Back
Top