Nieuwe Walkera V120d02S v2

misschien zit de tailassembly wel gelijmt op de tailboom want ik kan nergens een schroefje vinden hoe die aan de tail boom bevestigd zit. en hij kan er niet zomaar op geschoven zitten want dan komt hij tijdens vliegen ook los.

zo los als alles bij de 130 zit zo vast zit het bij de v120:D

edit

heb je geen webcam en skype?

ìk wou dat ik het niet had gedaan.......pfffffffffff wat een gek.t zeg nou ben ik mijn tail gear kwijt...... en moet ik alsnog de hele heli uit elkaar halen

Wat een gedoe. Leg een handdoek onder je heli als je gaat klooien. Dan raak je niks kwijt..

dat heb ik maar zei al dat je redelijk veel kracht moet zetten, dus dat ding schiet uit elkaar, en aangezien wij hoog polige zwarte vloerbedekking hebben , moet je er de groeten van hebben.:(

Mmmmm, ok. Dat zuigt..

Ja verspeel je een gear in de vloerbedekking. Het is trouwens wel weer een heel precies werkje om die aandrijf stang precies op de goede manier in de gear te krijgen zonder alles naar zijn grootje te drukken(want je ziet in de heli niks dus alles moet op gevoel).

Ik zal dus maar ook wat gears bestellen, heb gisteren nog wel 45min gezocht , gevoeld maar dat ding is gewoon foetsie. Daarom heb ik eigenlijk een hekel aan kleine helis, mijn ogen zijn niet meer wat het geweest is dus moet een hoop op de tast doen.

Heb wel daarna nog in de keuken gekeken of hij het deed en gelukkig alles was volgens mij goed:D Nou alleen die maingear nog...

Heb je trouwens nog gevlogen vandaag :p

Ik heb het te druk vandaag om naar het veld te gaan (klanten timen altijd ongelukkig). Maar ik heb tussen de bedrijven door wel in de tuin gevlogen.. Ding is geweldig. Kan niks anders zeggen. Dat is dan wel weer lekker. Ding is klein genoeg om even in de tuin wat mee te doen. Circuitjes gaat dan net niet maar wat hoveren en side kan dan wel. Dus kan steeds even 5 minuutjes naar buiten tussen het werken door.

Ja gewoon al om hemlangzaam los te zien komen is al een feest niks gelijk een meter omhoog , als je wilt kan je 1 cm boven de grond hooveren.......:D

Ik ga vanavond denk ik als ik eigenwijs ben ook gewoon ff hooveren.:rolleyes:

Mensen onderschatten goed kunnen hoveren. Da's saai. Dan ben je een sukkel. Geloof me. Als je extreem goed kunt hoveren met 10 vingers in je neus dan red je dat 9 van de 10 keer uit de problemen als je andere dingen gaat doen. Ik ben er dus helemaal niet vies van om dat te blijven oefenen. Kan mij het schelen. Het ziet er leuk uit en het is gewoon cool als je dat ding precies op een plek kunt houden. Andere uitdaging is dan ook in de tuin om hem exact te landen waar ik wil. Ik heb 30x30 tegels in de tuin. Ik kies een tegel uit en daar moet hij dan landen :mrgreen:

Mensen onderschatten goed kunnen hoveren. Da's saai. Dan ben je een sukkel. Geloof me. Als je extreem goed kunt hoveren met 10 vingers in je neus dan red je dat 9 van de 10 keer uit de problemen als je andere dingen gaat doen. Ik ben er dus helemaal niet vies van om dat te blijven oefenen. Kan mij het schelen. Het ziet er leuk uit en het is gewoon cool als je dat ding precies op een plek kunt houden. Andere uitdaging is dan ook in de tuin om hem exact te landen waar ik wil.

Ik weet het ik wil gewoon alles 100% kunnen, diegene die hem uitprobeerde kan waanzinnig vliegen maar landen op dat heliplatform van me bleek toch wel moeilijk terwijl ik daar nou weer geen probleem mee heb:D

Ik hoover nou al meer dan 6 maanden en ik hoover hem heel de tuin door looool;)

Ik heb te lang in de hover fase gezeten. Daarom ben ik koning hover. Ik ben er nu gelukkig wel uit maar vind het nog steeds niet erg om alleen te hoveren als ik geen ruimte heb. Je zult ze de kost moeten geven die hun heli 10-15 meter omhoog gooien, kunstjes doen maar nauwelijks kunnen hoveren. Ik wil ook meer dan dat ik nu kan. Maar ik wil dan wel alles goed beheersen. En dat dit een tijd duurt zal me worst wezen.

Zolang ik er plezier in heb wat ik doe interesseerd het me niet, daarom ben ik ook nog niet gecrashed met mijn gewone heli's. Ik baal meer van het crashen dan van het hooveren. Natuurlijk zou ik wel gewoon willen vliegen maar alles op zijn tijd.

Zodra je in side heen en weer kunt vliegen gaat het snel hoor..

img07351.jpg

Niet doen. Ding is gedateerd met z'n open servo's. Als je dat ding vaak buiten vliegt komt er viezigheid in en moet je de servo's schoonmaken. Da's een vreselijke irritante klus. Als mijn mcpx op is gaat hij ook de prullenbak in.. Ik vlieg hem nu alleen ter afwisseling met de Genius CP omdat ik hem heb. Maar met de wijsheid van nu had ik hem niet gekocht. Verkopen doe ik hem niet. Je krijgt er toch niks voor. Dus hij staat hier op de plank en af en toe vlieg ik er wat mee.

Back