Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Bedankt voor de bevestiging van mijn vermoedens dat directe vervanging dus niet echt meteen nodig is.
En bedankt voor de snelle duidelijke antwoorden jongens , maakt dit forum NOG fijner op deze manier.
 
Weer even wat geknutselt. Heb de zender voorzien van een lipo en meteen me stuurwieltje rood gespoten. Vind het er zelf niet slecht uit zien!

20121015191626.jpg


20121015191600.jpg


20121015191610.jpg
 
Dat ziet er goed uit inderdaad!
Mag ik vragen of er een rede achter zit dat je deze zender gebruikt en niet de DX3S?
 
Dx3s zit nog in mn 1/8 buggy. En heb met die zender wat bereik problemen. Als mijn zender de auto niet ziet (dus als ik bijvoorbeeld achter een muurtje langs rijdt) dan heb ik geen bereik meer. Met de buggy rijdt ik meestal op een open veld en heb er dan geen last van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
goedkoper dan nieuwe penlites. Lichter in gewicht. Gaan langer mee en je kan sneller opladen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag lekker even wezen rijden op de baan van purmerend :D. De heuvels daar zijn lekker groot waardoor de mt4 aardig door de lucht kan vliegen ;).

Schade: 1 kappotte kap, iets gebogen voorste schocktower (weer terug gebogen) en thats it :D:

Dit is hoe me kap er nu uit ziet:
20121022195511.jpg


Flinke scheur van 10cm :)

20121022195530.jpg


20121022195549.jpg
 
Aaiii das dezelfde scheur als ik op mijn nieuwe kap van 5 weken oud heb.
Vandaag ook nog lekker gereden door grote bladerbergen wat voor spectaculaire effecten zorgde.
Maarrrrr ik moest vroegtijdig stoppen omdat er iets aan mijn motor stuk is.

Alles losgedraaid , en als ik nu de motor los in de hand hou en ik geef gas , dan stopt hij na 3 seconden- word accuut heet en rook komt er voor uit.
Ik dacht eigenlijk heel luchtig dat dit een kapot lager was, maar dit lijkt me echter niet zo.

Iemand iets soortgelijks gehad? Want anders moet ik morgen 40km enkele reis naar mijn lhs maken voor advies hierover.
 
Vandaag lekker even wezen rijden op de baan van purmerend :D. De heuvels daar zijn lekker groot waardoor de mt4 aardig door de lucht kan vliegen ;).

Schade: 1 kappotte kap, iets gebogen voorste schocktower (weer terug gebogen) en thats it :D

T waren ook aardige klappers ja. Mijn body kan ik ookk weggooien, maar wel een heeeeel mooie body voor in de plaats en veel partzz
 
Aaiii das dezelfde scheur als ik op mijn nieuwe kap van 5 weken oud heb.
Vandaag ook nog lekker gereden door grote bladerbergen wat voor spectaculaire effecten zorgde.
Maarrrrr ik moest vroegtijdig stoppen omdat er iets aan mijn motor stuk is.

Alles losgedraaid , en als ik nu de motor los in de hand hou en ik geef gas , dan stopt hij na 3 seconden- word accuut heet en rook komt er voor uit.
Ik dacht eigenlijk heel luchtig dat dit een kapot lager was, maar dit lijkt me echter niet zo.

Iemand iets soortgelijks gehad? Want anders moet ik morgen 40km enkele reis naar mijn lhs maken voor advies hierover.


Hmmmm, rook lijkt me niet al te best :(. Wordt een gevalletje garantie denk ik.
 
En weer een update :):
Zojuist de mamba monster 2200KV motor besteld. Vind de stock motor goed, maar ik mis toch wat mogelijkheid om wat de spelen met de vertanding. Als het goed is komt de motor morgen binnen dus plaats ik even een foto.
 
Motor ontvangen:

img20121024wa0007.jpg


Naast de rippers:

img20121024wa0008.jpg


Draadjes ingekort:

img20121024wa0010.jpg


En dan zit ie weer in de auto :):

img20121024wa0012.jpg


Motor is zeker een stuk beter dan de ripper. Meer power en meer snelheid. Morgen kijken hoe de temperatuur is vergeleken met de ripper.
 
op mijn buggy is de mamba warmer als de ripper. maar dat kan ook komen door de temperatuur die ik in de zomer had getest en nu
 
Back
Top