Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Gisteren voor een eerst eenmankementje aan mijn auto gehad , achterste hinge pin verspattert aan de onderzijde.
Probleem , want ik heb geen reserve onderdelen liggen omdat ik de zwakke plekken gewoonweg niet kan vinden.

In ieder geval , om toch door te kunnen rijden heb ik simpelweg een staalnagel met de dremel bewerkt en deze past perfect.
Ik heb hier eigenlijk wel veel vertrouwen in dat ik dit niet als tijdelijke oplossing gebruik en daarom bestel ik ook geen nieuwe originele hinge pin.

Nu alvast een reserve klaarmaken voor als de andere kant breekt.

Je kan ook piano draad nemen, schijnt ook top te zijn. Heb zelf de standaard meteen vervangen door de digidem hinge pins.

Verstuurd van mijn GT-I9300

Vandaag is men pinion voor de tweede keer los gekomen door een paar sprongetjes
en ik had het nog door men vader laten vast zetten dus het zat echt vast ? hoe kan je dat op lossen?

Is bekend dat de stock pinion vaak los komt. Je kan of een nieuwe pinion kopen, of je schuurt de vlakke kant van de motor as ietsje op. Dan doe je op de setscrew klein beetje blauwe loctite en ook een klein beetje op de kopse kant van de setscrew (waar die de as raakt). MAAR ALS JE DE USER GUIDE HAD GELEZEN WAT IK AL EEN PAAR KEER GEZEGD HAD, WIST JE HOE JE DIT PROBLEEM MOEST OPLOSSEN... :nooo:

@ krsk77, die kan alleen op een auto accu/sigaretten aansteker van een 1:1 accu hé.
Dus niet op 220 V / stopcontact, maar misschien met een omvormer of voeding dat het dan werkt.

Groeten,

Ruud

En het blaast voor geen meter :D 35l/min en het is voor auto banden 1:1, maarja dat heb je wanneer je eigenwijs bent en niet luistert naar adviezen ;).

Ik zei toch een inhoud van minstens 20liter. Deze heeft denk ik een litertje...Had je zelf ook wel kunnen zien aan de foto/prijs...

Verstuurd van mijn GT-I9300

Asjeblieft , please .
Verziek dit topic niet met compressor wazel. Een kort vrAgje tussendoor, okay.
Maar ik smeek jullie op mijn blote knieen , schei nu eens erover uit!!

zeg dat dan maar tegen krsk7 maak even zelf een topic miss heeft iemand nog een goeie 2dehands staan fzo

nee even serieus , ik heb het extra supernetjes gevraagd omdat ik eigenlijk pissig aan het worden was en niet wilde gaan schelden en tieren.

Back