Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap het hele aarding gebeuren eigenlijk niet. Ik vraag me in godsnaam af, als de belt dan toch zoveel kans geeft op statische ontladingen, waarom bouwt geen enkele fabrikant dan standaard een aarding in voor de tailboom? Noch Align, noch Mikado, noch SAB, noch Compass, ...
Een aarding van de tailboom naar de motormount is niet echt nodig omwille van het feit dat de Atom 500 een tailboom gebruikt met een grotere doorsnede dan de gemiddelde 500 size heli.
Het vliegt in elk geval anders dan een 450, de 450 heeft meer power.
Ik snap het hele aarding gebeuren eigenlijk niet. Ik vraag me in godsnaam af, als de belt dan toch zoveel kans geeft op statische ontladingen, waarom bouwt geen enkele fabrikant dan standaard een aarding in voor de tailboom? Noch Align, noch Mikado, noch SAB, noch Compass, ...
-plaatsing esc
-je instelling van timing
-verkeerde plaatsing elevator servo
-verkeerde servo armpjes en dus geen goede geometrie
Kijk hier komt dus je timing om de hoek kijken!!! Zet die maar eens op 18 graden dan merk je het verschil.
De Atom 500 is misschien wel de krachtigste heli in zijn formaat, als je hem maar juist instelt.
Beetje jammer eigenlijk dat in dit topic veel compass kennis wordt gedeeld en je er naar mijn mening te weinig mee doet, dat verdient deze heli niet
voorbeelden;
-plaatsing esc
-je instelling van timing
-verkeerde plaatsing elevator servo
-verkeerde servo armpjes en dus geen goede geometrie
Los deze dingen eens op en stel hem goed af en je hebt een probleemloze heli die zo dik 500 vluchten meegaat !!!
Heli-Addicted.nl • Bekijk onderwerp - Vin's Atom 500 en kort bouwverslag
Door de warmte lost de locktite en is het mogelijk om die terug los te draaien.
heli die zo dik 500 vluchten meegaat