Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat dachtik ook te zien.
Ik ben ook benieuwd of hij nose-over gaat bij landen op sneeuw.
Het zwaartepunt ligt nog niet helemaal 100% juist. Eerst zo eens proberen en anders een iets zwaarder motortje op de neus monteren.
Het zwaartepunt bij mijn magnum ligt nu op ± 95mm van de aanvalsboord.
Hoe komt dat ? Je hebt alle componenten toch van voor zitten ?
Misschien te kleine/lichte lipo ?
Dat is best een lichte setup terwijl je toch aan 241g totaal komt.Er steekt nu een lipo van 480mAh 2S in. Ik zal er eens een 550mAh in frommelen. Mijn ontvanger weegt wel maar 4g, het motortje 19g en de esc 9g. Ik kom op een totaal gewicht van 241g uit.
Ongetwijfeld. Er is 19 gram bijgekomen na het verven. Ik heb alles gewogen voor en na het verven. Ik vond de epp zelf eigenlijk ook nogal zwaar. Ik had de indrak dat, vooral de vleugel niet helemaal ge-extrudeerd was. Kan dit? Nu, vliegen zal hij heel zeker. Het is toch de bedoeling om hem achter n de tuin te vliegen, indoor vlieg ik nooit...Het gewicht zal wel aan de verf te wijten zijn ??
De reden dat ik de oren onder een andere hoek plaatste is omdat hij praktisch niet rolt met de originele spanwijdte.
Deze kleinere en mede de oren anders geplaatst hebben bijgedragen dat hij nu toch reeds kurkentrekker rollen maakt![]()