Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bedankt voor jullie duidelijke reacties.
aan gezien ik een TT-01 R e heb zitten al de bovengenoemde hop ups er al op
hij is sinds vandaag compleet gebouwd dus dinsdag kan ik gaan vlammen![]()
bedankt voor jullie duidelijke reacties.
aan gezien ik een TT-01 R e heb zitten al de bovengenoemde hop ups er al op
hij is sinds vandaag compleet gebouwd dus dinsdag kan ik gaan vlammen![]()
zorg dat je de baan dan niet in de fik "vlamt"
wat voor motor heb je daarbij gekregen??? de standaard of een andere aangezien er bij de standaard geen sticker op zit
Wel een hele mooie kap, alleen jammer dat het zo een gepimpte lijkt. Een m3 e30 moet je origineel laten of gewoon de dtm versie en niet pimpen
Voor een purist is dat natuurlijk erg belangrijk![]()
Nieuwe TT-01's rijden voor geen meter, griprolls en uitbrekende achterkant. Naarmate ze meer meters gemaakt hebben gaan ze steeds beter rijden.
Dus veel meters maken![]()
Achter toe-in en voor toe-uit helpt ook mee voor snelle rondetijden.
Ik heb gisteren m'n eerste meters gemaakt met de TT-01 R E en ik moet zeggen dat het best goed rijd,met tapijtbandjes en ingesmeerd durf hij al eens te griprollen maar dat ligt vooral aan de chaufeur.(te snel willen zijn)
Vandaag ga ik het spoor verbreden en de servo upgraden naar een 15 kg savox,de huidige heeft wat last om z'n middelpunt te vinden met die plakkerige bandjes.
Ik had gisteren ook eens de orgineele bandjes (met insert) ingesmeerd en dat rijdt ook best lekker.
Van een te "losse" achterkant heb ik na het smeren geen last meer gehad.
Nu ga ik proberen de auto verder te verlagen door spacers in de schokdempers te steken om het zwaartepunt wat te verlagen,hopelijk met de combinatie van de spoorverbreding gaat dit het griprollen ook wat tegen.
Morgen donderdag 31/1 2é testdag![]()