Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Duidelijk..... NOT!
Is schrijf mij uit, ik heb 4 originele speedpassion motoren die allemaal een ander toerental draaien (verschil in generaties). Omdat in de reglementen niet wordt opgenomen waar de motor aan moet voldoen (testspecificaties) kan ik onmogelijk de juiste kiezen.
Maar betekend dit dan dat je het hele jaar geen 1 wedstrijd meer mee doet op de Mach? (aangezien het reglement echt niet meer gaat veranderen..)
leuke discussie ;-)
de volgende stap is dan iedereen dezelfde lagers, snaren, aandrijfassen en body? Even kort door de bocht gedacht ;-) allemaal parameters die er voor zorgen dat de ene rijder harder gaat dan de ander. Trek je 1 onderdeel gelijk, komt er geheid gezeur over de volgende onderdelen.
Algemeen
Let op
Voor de start van elke heat en/of finale worden de lipo-accu’s gecontroleerd op
voltage en temperatuur.
Net zo warm, als jij hem kunt krijgen door eerst maximaal te ontladen en weer opladen, in een goed geisoleerde lipozak.![]()
Als je motor gewoon legaal is hoef je je nergens zorgen over te maken.
Niet te warm....Reglementen dienen duidelijk, precies en controleerbaar te zijn.
Zaken als niet te warm, niet teveel rpm's(?), etc. zijn niet te controleren zolang er geen meetbare waardes gedefinieerd zijn.
als jij aan kunt tonen dat je de motor niet gemodificeerd hebt, ben je veilig toch?Blijkbaar kan de wedstrijdleiding besluiten om je toch te diskwalificeren als een legale motor een niet gedefinieerde hoeveelheid rpm's(?) maakt.
Mijn speedpassion motoren hebben allemaal een andere diameter rotor, daarnaast heeft de nieuwe ETS serie een andere sensorplaat. Al deze motoren worden door Speedpassion verkocht als 13.5 Versie 3.0. Er zit tussen deze motoren een significant verschil in snelheid.
Het zou mooi zijn als er een regelaar kwam die alle motoren gelijk maakt.
In theorie zou dat kunnen,
maximum koppel (weg dure accus)
maximum toerental (weg gekietelde motortjes)
en dan samen met een vaste gear ratio
echt competitief racen.
Ik zal even kijken of ik vrij ben dan... Zo ja dan kom ik denk ik wel...
Kan er het weekend ervoor nog getrained worden voor de race???
dan is er een clubwedstrijd brandstof , joost
Rob heeft wel een beetje gelijk... al dat gelul.. ga rijden en klaar ermee.. het is toch gewoon leuk om een beetje lol te maken met zijn allen..
Inderdaad. Gewoon rijden met z'n alle. Wie het best stuurt wint. Wie met de snelheid van het licht alle andere voorbij gaat... Ja die pak je d'r ff uit om te checken. Simpel toch ?