Des te makkelijker je kan winnen...en waardoor dus rijders wegblijven......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Des te makkelijker je kan winnen...en waardoor dus rijders wegblijven......
dan is er een clubwedstrijd brandstof , joost
Duidelijk..... NOT!
Is schrijf mij uit, ik heb 4 originele speedpassion motoren die allemaal een ander toerental draaien (verschil in generaties). Omdat in de reglementen niet wordt opgenomen waar de motor aan moet voldoen (testspecificaties) kan ik onmogelijk de juiste kiezen.
Reglementen dienen duidelijk, precies en controleerbaar te zijn.
Zaken als niet te warm, niet teveel rpm's(?), etc. zijn niet te controleren zolang er geen meetbare waardes gedefinieerd zijn.
Blijkbaar kan de wedstrijdleiding besluiten om je toch te diskwalificeren als een legale motor een niet gedefinieerde hoeveelheid rpm's(?) maakt.
Mijn speedpassion motoren hebben allemaal een andere diameter rotor, daarnaast heeft de nieuwe ETS serie een andere sensorplaat. Al deze motoren worden door Speedpassion verkocht als 13.5 Versie 3.0. Er zit tussen deze motoren een significant verschil in snelheid.
Algemeen
Let op
Voor de start van elke heat en/of finale worden de lipo-accu’s gecontroleerd op
voltage en temperatuur. De lipo’s mogen geen hogere spanning aangeven op de
multimeter dan 8,40 Volt (maximale afwijking door meetonnauwkeurigheid van 0,04Volt).
Het additioneel verwarmen(warmte toevoegen buiten de warmte die gecreëerd wordt door het laadproces) van een accu op welke manier dan ook is niet toegestaan.
Bij geconstateerde overschrijding van een van deze twee regels volgt uitsluiting voor die betreffende heat of finale.
Gaat het zo dat als je met een te hoge spanning in je accu bij de pitstraat komt,
je dan met een paar keer gas geven op nieuw gemeten wordt?
Als je het letterlijk leest is dat niet zo.
Ik hoop op goed weer, dan ben ik ook van de partij!
Ps. regelaars met toerenbegrenzers zijn er al jaren.. LRP heeft ze in meerdere regelaars zitten.
Daarnaast zitten er al nieuwe rotoren in de nieuwe speedpassion 13.5 V3 motoren welke niet meer uitgeshimmed kunnen worden en compleet anders opgebouwd zijn. Ook hebben ze op gevoel een andere magneetkracht.
Dus gedurende het jaar zullen er wel meer discussies komen over de motoren omdat er 3-4 versies door elkaar gebruikt worden.
Ik zeg, Tijd om eens een ander merk motor te gaan rijdenbeginnen we weer allemaal
van scratch.
Als je inderdaad dit jaar competitief wilt zijn dan zul je wel het laatste type motor moeten aanschaffen, die zijn gewoon een stuk sneller.
…..Daarnaast zitten er al nieuwe rotoren in de nieuwe speedpassion 13.5 V3 motoren welke niet meer uitgeshimmed kunnen worden en compleet anders opgebouwd zijn. Ook hebben ze op gevoel een andere magneetkracht.
Dus gedurende het jaar zullen er wel meer discussies komen over de motoren omdat er 3-4 versies door elkaar gebruikt worden.
Ik zeg, Tijd om eens een ander merk motor te gaan rijdenbeginnen we weer allemaal
van scratch.
…Hahaha, als je denk dat het bij een ander merk, het anders verloopt, dan kom je echt uit een …”ei”…!!! Word een ander merk een populaire wedstrijd motor...dan gebeurd precies hetzelfde…het heeft iets te maken met commercie…denk je ook niet!!!
In 1 ding heb je gelijk…je begint dan weer,.. van vooraf aan…!!!![]()
van scratch.