NAZA V2 Info / software / firmware downloaden

Als je last hebt zoals ik met de nulpunten van je zender die steeds na een uit/aan van je NAZA verschoven zitten moet je dit eens proberen:

IPV je zender op 100% te zetten voor elke stick trim je de eindpunten tot je in de DJI software de +/- 1000 net niet meer haalt. Klik dan één stapje terug zodat hij wel +/-1000 aangeeft. Regel als de eindpunten goed staan je middenpunt en doe dit voor elke stick. Werkt bij mij nu prima. Het probleem is dat de software alles boven de 1000 niet aangeeft, je ziet dus niet dat het bv 1200 is als je Tx stick op 100% staat.

Graag jullie bevindingen!
 
@iVolo
Bedankt voor dat filmpje, het is me nu gelukt alles doet het nu.
Alleen om de motoren op gang te krijgen dat gaat nu even anders.
de linkerstick links onder inde hoek en de rechter rechts onder werkt niet meer.
Ik moet ze nu allebei naar het midden onderin houden.
 
@iVolo
Bedankt voor dat filmpje, het is me nu gelukt alles doet het nu.
Alleen om de motoren op gang te krijgen dat gaat nu even anders.
de linkerstick links onder inde hoek en de rechter rechts onder werkt niet meer.
Ik moet ze nu allebei naar het midden onderin houden.

Ben je dan zeker dat rudder en aileron kanaal niet gereversed moet worden? ;-)
 
@iVolo
Bedankt voor dat filmpje, het is me nu gelukt alles doet het nu.
Alleen om de motoren op gang te krijgen dat gaat nu even anders.
de linkerstick links onder inde hoek en de rechter rechts onder werkt niet meer.
Ik moet ze nu allebei naar het midden onderin houden.

Zeker dat je endpoints van de sticks goed staan? Het zou met beide moeten werken. Kan je eenvoudig controleren in de DJI software.

Je moet overal +of - 1000 hebben bij die move.
 
Ik heb alweer een probleem, net geüpdate naar versie 2. Als ik in atti of gps start beginnen de motoren te draaien alleen pas na 50% stijgt de quad op? Wat kan dit zijn?
 
Dat zou geen probleem moeten zijn toch 8)...normaal is hoover op 50%?..of was het voor de update bij jou anders?...ik ben wel benieuwd naar je bevindingen van voor en na de update,zelf heb ik het namelijk nog niet gedaan...
 
dit is gepland gedrag.
Ben er nu ook wat mee aan het proberen en moet nog zien of dit bevalt.
Het hoort (volgens DJI) in ieder geval wel zo te werken.
 
Hij stijgt vanaf 50% pas op.. En daaronder valt die gelijk naar beneden.. Dat was nog niet hoor! Tussen 10 en 50% zou ook verschil met snelheid van de motoren moeten hebben..
 
Lijkt me wel interessant maar toch ga ik nog even afwachten en zien wat het in de nabije toekomst gaat geven.

vr gr Hans
 
Vandaag even getest, en het vliegt prima, maar ik wil nu nog niet wennen aan de nieuwe manier van opstarten.. Vindt dat ik nu te weinig in te brengen heb bij de start..

Wellicht verandert dat nog ;), heb iig even geroken aan de nieuwe software en firmware, en das altijd leuk..
 
Kan je met de naza v1 met nieuwe fir ware dan ook okto draaien?

Ik heb de manual gelezen en volgens de info die daar te lezen is zou je idd okto moeten kunnen draaien met de naza v1. Voor motor 7 en 8 worden de uitgangen F1 en F2 gebruikt. Dus dan kan je natuurlijk geen gimbal besturing gebruiken heb ik begrepen. Het is dus het een of het andere neem ik aan.

vr gr Hans
 
Vandaag even getest, en het vliegt prima, maar ik wil nu nog niet wennen aan de nieuwe manier van opstarten.. Vindt dat ik nu te weinig in te brengen heb bij de start..

Wellicht verandert dat nog ;), heb iig even geroken aan de nieuwe software en firmware, en das altijd leuk..

Ik moest ook wennen, vind dit ook geen verbetering.. Wel handig is dat je nu pas kan vliegen als die startpunt geselecteerd heeft.
 
Zijn er mensen die filmpjes hebben van het Take-off gebeuren met V2 om te zien hoe dat er nu precies aan toe gaat, want dat schijnt voor velen toch een struikelblok te zijn.

vr gr Hans
 
Back
Top