Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laat maar, die kut handleiding van HPI is gemaakt in de sociale werkplaats.
Ik dacht dat de failsafe al fabrieksmatg was ingesteld?
Heeft het niet met het throttle trimknopje op de zender te maken? Anders even opnieuw calibreren, staat allemaal in de handleiding. Als je calibreert wel alle knopjes op de zender in het midden zetten he?![]()
Stond in de handleiding dat je de failsafe moest instellen, maar de plaatjes komen niet overeen met de tekst. En beide zijn gewoon fout. Maar het is nu gelukt naar alles geprobeerd te hebbenWe gaan ze nu voor het eerst uitproberen.
Goedzo! Veel rijplezier :sly:
Je kan 2x2S, als die ook zo gebruikt worden, in serie laden.
Dit is beter voor de accu's aangezien ze dan beter gebalanceerd worden, en dus ook als 4S ( 2x2S in serie is een 4S pack ) pack beter worden ontladen.
Dus beter als 4S pack laden met een speciaal kabeltje ( is overal wel te koop ) en dan ook als 4S gebruiken.
Qua eerder afslaan, ik denk dat dat een instelling op de lader is.
Let wel op dat een LiPo nooit helemaal leeg is, dus dat hij ook niet helemaal tot 5800 mah zal worden opgeladen..
Hopelijk kan je er wat mee!
Ruud
als hij binnen is zou ik dan gelijk laden met de nieuwe kabel. en dan totdat de cellen allemaal gelijk zijn. en dan natuurlijk met die lader door blijven laden
als hij binnen is zou ik dan gelijk laden met de nieuwe kabel. en dan totdat de cellen allemaal gelijk zijn. en dan natuurlijk met die lader door blijven laden
Ik weet niet of jij 5000mah lipo's hebt maar als jij 2x2s lipo's rijd die beide 5000mah zijn, moet je laden op 5000mah maar op 4s
Je kan dat gewoon veranderen hoor. Weet niet hoe dat werkt bij jou lader maar hoort gewoon te werken