Just curious...waarom in een tijdperk waar nitro uitgebannen wordt van clubs e.d. toch nog een nieuwe bouwen? Vliegtijden zijn natuurlijk wel een stuk beter!
De club hier in Diest bevind zich op een militair domein en er mag bij ons met alles gevlogen worden. Op de club vliegen ze met turbines,benzine,nitro & electro. Er vliegen zelfs planken rond met een paar 100cc's. Ik doe het vooral om te "leren" heli vliegen en langer te kunnen vliegen

Verder staat alles klaar om nog eens te proberen.
De koppeling staat vast dankzij de tip van Laurens

Het motortje heb ik terug nagelopen en alles lijkt ok.
Student: Ivbm de tip om de cooling fan vast te houden en zo de moer op de motor as vast te draaien. Dat lukte me niet, de fan schroeft op de motor as en als ik dan de bout wil aandraaien draai ik de fan los.

Het tanken doe ik door het slangetje van de header naar de carb los te maken en ik tank dan rechtstreeks in de header. Om de motor te laten drooglopen ontkoppel ik het slangetje van de header.
Nu hopen op beter weer
