Ondertussen een telefoonnummer gekregen van de bouwer dit gaat het zoeken naar een andere compressor een stuk makkelijker maken er komen een aantal in aanmerking de Garret 409535-0009 7 blads of de schwitzer 316954
Hoi Wierd.
Je kan niet zomaar een andere compressor plaatsen, geloof me, vergeet dat maar, dan moeten de andere drie processen ook aangepast worden d.w.z. comprimeren, verbranding en uitstroom, en dit ga jij niet willen.
Ik denk dat de compressor welke in jou motor zit dezelfde is als in mijn ouwe RT Hammer, deze is vrij makkelijk te verkrijgen bij Jetzubehoer (Matthias Jautsch), zal de maten even opmeten, intrede diameter, uittrede diameter, totale hoogte en de uittrede bladhoogte en dat weet je genoeg.
Zal het nummer voor je opzoeken, mail je vanavond wel effe, zit nu op m'n werk.
Deze compressor kost ongeveer 50 euris.
Compressorwiel verwarmen en hij glijdt eraf, zoals boven vermeld.
En nu kijken of de as nog recht is en het turbinewiel niet beschadigd en dan heb je misschien een hoop mazzel :wink:
Groet Ger.