Voor ieder zijn mening is wat te zeggen wat mij betreft, ik kijk toch liever richting waarschijnlijke toekomstige factoren en waarom het geluid minder zou moeten/kunnen.
* de geluidsdruk die de 1:8 klasse voortbrengt zal zeker niet oneindig lang meer getolereerd worden, door wie wat en waar laat ik nu even in het midden.
* de geluidsdruk die de 1:8 klasse voortbrengt is (veel) hoger dan de reglementen op dit moment voorschrijven er wordt alleen niets mee gedaan omdat het niet zou zijn te handhaven.
* het is slecht voor je gehoor, steeds meer mensen komen daar achter en steeds meer mensen gebruiken bijvoorbeeld oordoppen.
* het is aan te tonen dat de meerwaarde van geluid versus vermogen en snelheid beperkt/nihil of zelfs geheel te verwaarlozen is.
* blijft over, het besef bij rijders
Natuurlijk hoeft de 1:8 klasse niet naar de Mach te kijken maar het zou zinvol kunnen zijn als de wijze mannen de Mach als referentie nemen met het oog op de toekomst.
* de geluidsdruk die de 1:8 klasse voortbrengt zal zeker niet oneindig lang meer getolereerd worden, door wie wat en waar laat ik nu even in het midden.
* de geluidsdruk die de 1:8 klasse voortbrengt is (veel) hoger dan de reglementen op dit moment voorschrijven er wordt alleen niets mee gedaan omdat het niet zou zijn te handhaven.
* het is slecht voor je gehoor, steeds meer mensen komen daar achter en steeds meer mensen gebruiken bijvoorbeeld oordoppen.
* het is aan te tonen dat de meerwaarde van geluid versus vermogen en snelheid beperkt/nihil of zelfs geheel te verwaarlozen is.
* blijft over, het besef bij rijders
Natuurlijk hoeft de 1:8 klasse niet naar de Mach te kijken maar het zou zinvol kunnen zijn als de wijze mannen de Mach als referentie nemen met het oog op de toekomst.