Nogmaals, als je het beter weet moet je ook de daad bij het woord zetten en je kandidaat stellen.
Roelof, je hebt ondanks je platonische, democratische, niet inspirerende en weinig zeggende houding natuurlijk gelijk.
Helaas ben ik iemand met een voorkeur voor hiërarchie, regels, discipline en mentaliteit en ben zeker een tegenstander van democratie in het algemeen.
Helaas kent de maatschappij weinig goede leiders en wil iedereen zich overal mee bemoeien, zelfs als er weinig of niets van begrepen wordt, oeverloze discussies zijn het gevolg met alle gevolgen van dien, zie ook hier op dit prachtige forum.
Verder zou ik op de lange termijn een te onstabiele factor zijn want ik ken mezelf maar al te goed.
Misschien nog wel belangrijker, ik heb totaal niets met een 1:8 auto, de huidige modellen rijden als een stel afgekeurde vliegtuigen, de techniek heeft weinig meer te maken met (race)auto technieken in het algemeen, het is veel te makkelijk en dit antwoord kon je verwachten, het maakt veel te veel herrie.
Maar ieder zijn meug, nogmaals ik ga me verder concentreren op echte en op raceauto's gelijkende modellen en de positieve gedachte.