M7H
Forum veteraan
Mocht je ooit aan een spec motor gaan beginnen, zul je een specificatie in je regels op moeten nemen, dan zal een merk als Novarossi, die nu maar iets doen, snel zichzelf uit de markt helpen, dus het lost zich vanzelf op, dat argument is er dus niet.
Wel zul je na moeten denken of je dat echt wel wil, vandaar dat je een spec klasse kunt hebben, maar ook zeker een open klasse ernaast.
In de notulen van de EFRA met betrekking tot de komende vergaderingen spreken ze over een dB meter die ze willen gaan gebruiken zoals nu al in de 1/5? wordt gebruikt. Eens kijken wat hieruit komt.
Wellicht is het een goed idee het homolegeren los te laten, en het geluid de verantwoording van de rijder te laten, met de regel dat als je teveel herrie maakt, de rijder moet zorgen dat hij onder het gestelde niveau blijft, lukt dat hem/haar niet, is die uitgesloten van verdere deelname.
Wel zul je na moeten denken of je dat echt wel wil, vandaar dat je een spec klasse kunt hebben, maar ook zeker een open klasse ernaast.
In de notulen van de EFRA met betrekking tot de komende vergaderingen spreken ze over een dB meter die ze willen gaan gebruiken zoals nu al in de 1/5? wordt gebruikt. Eens kijken wat hieruit komt.
Wellicht is het een goed idee het homolegeren los te laten, en het geluid de verantwoording van de rijder te laten, met de regel dat als je teveel herrie maakt, de rijder moet zorgen dat hij onder het gestelde niveau blijft, lukt dat hem/haar niet, is die uitgesloten van verdere deelname.