Ja maar er is ook nog een prijs factor. Uit hongkong zijn ze in het algemeen ong gelijk als usa prijzen. Voor velineon, kook je wielen in een pan met water voor kwartiertje ofzo.
Soms wel soms niet. Ik had het bij 2 setjes gedaan, omdat die hexes van proline velgen dol waren gedraaid. Bij 1 set bleven die inleg heel en andere niet, maar ligt ook aan hoe oud je inleg zijn en welke. Je hebt van die schuim en ook van die rubberachtige.
Ik ben verbaasd dat het hier nog niet is langs gekomen, maar de ERBE heeft een (kleine) update gehad. Er zit nu een waterdichte ESC in. Traxxas - E-Revo Brushless (#56085) - Overview | traxxas.com
Is inderdaad gewoon hetzelfde... Jammer dat de update maar zo klein is, bijvoorbeeld een nieuwe body of nieuwe wielen was wel leuk geweest vind ik. Nu is het het enige nieuwe de ESC die waterdicht is, wat mij persoonlijk niet veel uitmaakt.
Nieuwe diffs! Dat had pas een upgrade geweest . Al bevallen de stock diffs mij nog steeds prima, echter kan ik me voorstellen dat bij flink bashen ze vrij snel stuk gaan.
idd, als ze met goede upgrade diff's komen voor de E-Revo ga ik ze wel halen. een beter center diff zou ook zeker wel mogen. (iets meer in de trend van een 1/8 center diff, dat je hem een stuk zwaarder kunt laten lopen met dikke olie.
Ik heb wel een diff upgrade voor de 1/16 gevonden. Even de fabrikant vragen of ze ook met een upgrade voor de 1/8 gaan komen. http://www.ebay.com/itm/Hot-Racing-...iral-bevel-diff-gear-VXS9282X02-/291088619980
Even nieuw leven inblazen hier... Sinds enkele weken terug een beetje tijd om de Revo nog eens uit te laten. Is er een een checklist die ik kan afwerken om de sturing na te kijken? Volgens mij staat alles netje goed maar bij volgas slaat de Revo alle kanten uit. RPM true track achteraan, volgens mij geen overmatige speling op axle carriers, pivot balls, hexes zijn odertussen vervangen. Elke hulp is welkom! Greetz!
Dag Ruud, Nee, die staat vast. Ik zocht een aanknopingspunt op mijn 2e Revo maar ik word er niet wijzer van. Wel heb ik op Revo 2 een servo gevonden waarvan de gears overslaan. Bij deze dus vervangen door de stock servo's van Revo 1 (de probleem Revo) die al een tijdje de Savox single servo heeft. Morgen maar eens beginnen demonteren denk ik...
Hmm, dat is raar inderdaad. Ook niet teveel speling tussel de hollow balls en de rod ends van de stuurarmen? Of misschien dat de veer kapot is?
Ben rustig begonnen met de rebuild. 1 schokbreker achteraan was lek, was nog net voor de helft gevuld. Terug ok. Summit as linksachter was niet uitwendig getorst maar zat geblokkeerd en kon niet meer in/uit elkaar. nieuwe onderweg, voorlopige fix met stock plastic. Verder achteraan geen abnormale slijtage. Morgen proberen de voorkant onder handen te nemen. Alvast bedankt voor de tips!