Ironisch in dit geval had hij toch gelijk ;-) of althans was een voorbode.
verhaaltje:
Vandaag dikke pad geprobeerd maar leek nog slechter als de dunne.
Gain leek ineens niet te werken maar dat was mijn eigen schuld had hem nog niet toegewezen dus kon ik in mijn zender niet instellen.
Toch maar ff de tail uit elkaar en alles goed schoon gemaakt en ook het vet van de slider shaft gehaald aangezien dit ook vreemde zaken op kan leveren. Ironisch genoeg nog laten zien aan een maatje hoe verrekt soepel alles wel niet liep. (tja als je alles van te voren weet is het ook niet leuk). Dus hop de tuin in voor een volgende test serie. Nou het was gewoon r.k kon er geen beukenootje van maken dan weer strak dan weer langzame wag. Het moest de staart zijn , maar die had ik net helemaal nagelopen. geland en nog maar eens kijken, denk ik wtf zit vast wat is dat nou, waar is die soepelheid ???
uit elkaar werd al snel duidelijk wat het probleem was en was geweest de inner bearing in 1 grip zat ineens zo vast als een huis, lekker dan. Gelukkig had ik de originele staart unit nog van CopterX, want wilde toch wel eens zien of dit het probleem van alles was. Ik had verleden jaar de CX tail vervangen (geupgrade ;-) door die van Align. omdat er zich iets van speling in de CX tail (2jaar) had voorgedaan.
Dus CX tail erop ondanks ietwat speling, en starten dat ding. Nou was gelijk duidelijk dat het euvel gevonden was, omhoog en pats gelijk strak, crispy stops ipv dat sloppe gevoel en gaan met die banaan.
ff nog in log gekeken en inderdaad was de vib ook ineens gereduceerd.
fijne upgrade dus geweest die align tail, ga ik vast nog eens doen :nooo:
Ironisch blijft wel eerst aan iemand laten zien wat soepel is om vervolgens er achter te komen dat toch 1 van de lagers op springen stond
