Multicopter Café

Yup had hem al eerder gezien! ik denk dat FPV ideale middel is voor iemand die niet kan lopen om toch wat vrijheid te voelen.
Precise wat me van get weekend nog door het hoofd schoot, hoe het voor Ricardo moet zijn om rond te vliegen.. Respect. Ook voor Danny!

Je kunt alleen maar hopen dat als je wat overkomt, je vrienden je helpen om zoiets mogelijk te maken.
 
Je moet de gps van de naza altijd naar voren plaatsen, maar hoe precies moet dat?

Niet dat hij dadelijk 1mm afwijkt en ik daardoor een fly away krijg [emoji16]
 
zo precies mogelijk, maar hoef je niet te overdrijven, bij twijfel iets langs (stokje/liniaal) over het midden van de naza neerleggen dan zie je het beter. bij 1 mm afwijking krijg je echt geen fly away :-)
 
Even wat fotos gemaakt:

3d12713694da08247d30a59c705c2b39.jpg

ed791d1c109f03153a13eb9ec489210f.jpg

e172cc342804ee2280740eb5410b385a.jpg


Het scherm wordt nog vervangen. De lipo die erop ligt trouwens ook, want het is erg zwaar zo.
 
Laatst bewerkt:
Je moet de gps van de naza altijd naar voren plaatsen, maar hoe precies moet dat?

Niet dat hij dadelijk 1mm afwijkt en ik daardoor een fly away krijg [emoji16]


Naar voren? Je bedoelt de goede kant uit laten wijzen? Voorbeelden genoeg hoe dat moet... Je moet wel de xyz coordinaten goed invoeren in de Naza assistent anders gaat de positiebepaling niet goed.
 
Ja, dat bedoel ik idd.
De coördinaten heb ik ingevoerd. Ik hoop dat dat niet ook te precies moet. Ik heb het iig zo precies mogelijk gemeten.
 
Mooi Jarno, ziet er goed uit :-) zet even een enter tussen je foto´s zodat ze onder elkaar staan, dt kijkt wat makkelijker.
Gedaan.


Ik wil binnenkort nog een 12 volt ubec bestellen zodat ik de vtx daar op kan laten lopen. Nu loopt hij op een 6 volt ubec, maar ik weet niet of dat bereik gaat kosten. Volgens de manual kan die van 6.5 tot 12 volt.
 
Jarno , je vliegt je F450 toch op 3S , dan kun je gewoon de vtx voeden via de + en - van de soldeerpunten ;) en anders stepup plaatsen die de 6v na 12V brengt

maar als ie nu werkt hoef je je geen zorgen te maken , dan werkt ie
kwa bereik zal het denk ik niks uit maken
onder de 6v komt ie toch niet
 
Zo had ik het idd op de phantom, maar op de f450 heb ik COBRAHH POWAHH met 4s en 30a cayenne esc's met simon k. Dus niet de arf set van dji.
 
Hk internationaal warehouse heeft nu ook zippy compact 1300mah 4s 40c. Hopen dat ze snel in eu warehouse zijn ben wel benieuwd als de spanning hoger blijft
 
Ben al terug, het veld is ongeveer 30 seconden lopen. Ik kreeg na een minuut vliegen al de low battery warning, dus ik denk dat ik de cut off te hoog heb staan.

De maiden ging echt super!
[emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji2] [emoji2]

Eerst de zender aangezet, toen neergelegd, quadcopter aangezet, wachten op gps (heb alleen attitude geprobeerd), toen het naza dansje gedaan, toen dacht ik: shit... Telefoon op de zender gelegd en beide wat verder weg gelegd, toen nog eens het naza dansje. Toen neergezet en motoren gearmd. Toen had ik even de tijd nodig om de moed te verzamelen om de gas stick omhoog te duwen. Toen kwam hij los, en zoooo soepel.... Hij vliegt echt zoveel mooier dan de Phantom. Ben er echt blij mee.
 
Lipo al aan de lader gelegd, en er zit 4 volt per cel in, waar hebben jullie de cut off op staan? De eerste en de tweede cut off bij een 4s lipo.
 
Back
Top