Multicopter Café

Oke, zo heb ik het nu ingesteld.

Bedankt!
Ik ga het zo snel mogelijk proberen. En er komt sowieso een zwaardere lipo bij.

Nog zwaarder :-) wat heb je er nu op liggen dan, is dat een 4cell 4000mah ? Dat lijkt mij al een beetje zwaar voor de 450, ik vlieg die van mij op 3cell 3000Mah of max 3cell 4000Mah.

Ik had zelf de pootjes opgehoogd met foam balletjes van een heli training kruis zodat ik de lipo er onder kon hangen ;)

Hier een "oud" filmpje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is idd een goed idee.
Ik zal zo eens kijken wat ze hebben, maar ik ga nu toch nog niks bestellen. Ik moet nog veel halen voor de f450 en mijn beurs moet het nog verwerken [emoji6]

Wat me wel heel erg opvalt is dat youtube het filmpje een beetje "verknald". Als ik hem rechtstreeks van de SD kaart kijk is hij veel beter.

Is het trouwens normaal dat er wat speling op de cobra 2300kv motoren zit? Ik heb namelijk 1 die is nagenoeg spelingsvrij, 2 met heel iets wat speling en nog 1 met nog meer speling.

Dat het huis van de motor iets op en neer gaat is niet erg, dus in de lengterichting van de as.

Als het huis zijwaarts kan bewegen, dus horizontaal, dan lijkt mij dat niet goed. In dat geval kun je het beste contact opnemen met de leverancier.

Back