Multicopter Café

Arm- en been protheses zijn er al lang..
De hoofdprothese is wat lastiger...
Ergens halverwege zie je opeens dat ze vlak voorbij een soort hoogspanningskabel/scheerlijn vliegen. Als je dat al op tijd ziet, je kan niet ff punchen. Ziek.. Misschien zou een hoofd prothese met 'gezond verstand' goed voor ze zijn [emoji1]

Ztw 20amp vs afro 12amp. Afro is veel te groot!
c981232182695091922e291a0f8db820.jpg

Het volgende leek me wel geschikt voor in het café: vlieg je fpv en woon je in regio Rotterdam, stuur dan even een pb, dan kan ik je toevoegen aan de whatsapp box ivm de vliegafspraken. We vliegen zo'n beetje ieder weekend en zomers ook 's avonds. Altijd leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen en de groep wat uit te breiden:cool:

Net weer even 3 lipos leeg gevlogen met m'n mini nadat ik alle expo op 0 heb gezet.
Vliegt veel beter dan die slappe hap in het midden van de sticks.

Naze settings Carbon Flip

Ik heb mijn Carbon Flip omgebouwd met Naze32.
Heeft er iemand de Naze CLI settings voor een flip zodat ik een begin heb?

Mijn slotracers mini frame vliegt er heerlijk mee en heb nu de settings hiervan erin gezet.

Vanmiddag testen met deze settings, maar als er veel verschil is, is alle hulp welkom :rolleyes:

hoi

ik heb een v959 (wltoys)

maar ik heb achter af liever een hubsan x4
ik heb 4 extra accu's bij de quad. voor hoeveel zou ik die v959 kunnen verkopen?
ik hoop voor 34 euro (dan kan ik een hubsan kopen)

@Thijs, gewoon proberen, op Marktplaatst staat er 1 en daar wordt dat bedrag ongeveer voor geboden. Dus gewoon plaatsen en dan zien wat er komt.

ja idd.
eerst maar eens die soldering beter doen (maakt volgens mij geen contact met de motor) en draait niet meer (ook een van de redenen dat ik hem weg wil)

De FLIP FPV vliegt met de standaard instelling al behoorlijk goed. Wat ik zelf zo uit mijn hoofd heb gedaan is looptime op 3000 zetten en de I een fractie omhoog.

het printplaatje van mijn quad ruikt wel verbrand :(

hopen dat het niks gedaan heeft, ik heb laatst wel 4 accu's achter elkaar gevlogen
zou het daardoor komen dat ie zo ruikt?

er is 1 maar 1 motor die niet draait
anders word het een hovercraft

Als 1 motor niet wil draaien, maar je geeft wel genoeg gas om hem te laten draaien, dan gaan er hoge stromen (Amperes) lopen.
Op de printjes van de speelgoed quadjes zitten maar hele lichte regelaars (licht in gewicht EN in Amperes wat ze aankunnen)
Als je dan hoge stromen vraagt, dan wil er nog wel eens een regelaar uitbranden. (zie springer tug)

Hovercraft maken zal m niet gaan worden, daarvoor is het RC gedeelte niet geschikt.
Je kan namelijk niets veranderen aan de manier waarop de motoren aangestuurd worden.

Met de motortjes alleen kan je wel wat maken, maar met het zendertje en flightcontrollertje ertussen gaat dat niet meer werken.
Heeft te maken met de mixer die in de FC zit om quadx aan te sturen.
Eigenlijk dezelfde reden waarom je die 3 kanaals heli's niet voor je HC kan gebruiken ;)

Back