New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

vanmiddag ! is echt op me dooie gemak gestaan

lekker 2 lipo's gevlogen en alles met de Isaw extreme eronder


ik heb fun gehad

movie :

http://youtu.be/sk-OJj_AyzU


valt me wel op wat vele al zeggen met een cam eronder is het maar 10 min per lipo !

iemand al een tip voor wat meer en langer
 
vond dat wit maar saai !!!

dus gisteren de 350 maar is een vinyl jasje gegeven

is er een van Upgrade-rc

IMG_27471_zpsfa885350.jpg


IMG_27481_zps97daec92.jpg
 
Ik heb hem met carbon sticker pakket bestickerd

7ybuzepy.jpg


4 Beta
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die carbon wrap is ook heel mooi en kwam ik tegen op ebay

ziet er goed uit REF

:worship:


BTW at Heli Uwe

op Ebay sterft het van deze setjes en vaak maar voor 15 euro met verzenden erbij
 
Dank je

Ik heb ook nog een led ingebouwd aan de voorzijde. Om op hoogte duidelijk te zien wat de voorzijde is. (12v 3 watt)

gudu4a9a.jpg


4 Beta
 
Laatst bewerkt door een moderator:
he !!! das best wel een heel goed idee

Ik vloog van de week een keer tegen acht uur in de avond maar dan heb je al schemering want word tegenwoordig weer vrij rap donker.

En dan best voor mij als Rookie piloot moeilijk te volgen , zeker als tie wat hoger zit.

Dus ik zeg top idee REF
 
..ik vlieg af en toe met de multi in de woonkamer rond,
wat blijft dat ding mooi stil hangen,
en dat alles zonder upgrades ..

de verlichtingen van jullie vind ik super,
zou ik ook maar ens voor rond kijken !

Groet
Uwe
 
Hallo allemaal.
Ik zit eraan te denken om er een Blade 350QX bij te halen.
Nou ben ik vooral iemand die alleen maar in Agility mode vliegt.
Dus geen gebruik maakt van GPS of self level mode.
Die self level gebruik ik vaak als ik even de kluts kwijt ben en om dan de rust in het toestel te brengen.
Mijn vraag aan jullie ervaren Blade 350QX piloten is deze: vliegt er ook iemand van jullie lekker vlot en rond met zijn Blade 350QX?
En dan bedoel ik met name lekker doorvliegen, flips en rolls en lekker knallen met het toestel.
Dus niet ( en met alle respect ) langzaam en kalm heen en weer of alleen maar in self level mode of in GPS oftewel: zwaar relaxt vliegen.
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan vertellen wat de grenzen zijn van deze Blade 350QX.
Hoe vliegt ze als ze aan de tand wordt gevoelt?
Hoe vliegt ze als de grenzen worden opgezocht?
Ik hoop dat iemand van jullie mij het antwoord daarop kan en wil geven.
Bedankt alvast.
Vr Gr Erwin ( een zeer tevreden Blade 200QX piloot )
 
Vanmorgen met de Blade 350QX bij de ijsbaan gevlogen, maar het eindigde met een crash in de bomen.

Het begon al dat de 350 er erg lang over deed om genoeg satellieten te vinden zodat de groene led solid brande, en daarna 14 minuten op de lipo gevlogen, hierna een nieuwe lipo in de 350 geplaatst voor de volgende ronde, weer moeilijk satellieten te vinden na het verplaatsen van de 350 eindelijk solid groene led, na het opstijgen vloog hij niet stabiel en zwalkte gewoon door de lucht, waarna hij onbestuurbaar werd en tegen de bomen klapte,

Ik had wel de mobius eronder maar kan die de oorzaak zijn van het GPS probleem?


Jan
 
hoi Jan.
Die Möbius is toch gewoon een losse Cam?
Zoja, dan geloof ik nimmer dat dat het probleem veroorzaakt kan hebben.
Misschien last van zonnevlammen?
Vr Gr E
 
Google: mobius gps interference
Dus goed mogelijk dat het problemen geeft en uiteraard zorg je er beter voor dat je niet afhankelijk bent van GPS omdat dat niet altijd probleemloos werkt.
 
Ik heb daarom mijn Mobius ingepakt in kopertape. Sindsdien gedraagt mijn 350 beter als die eronder hangt. Maar op dit moment zit er een Gopro 2 onder, en dat werkt ook goed.

Ik merkte vooral aan de 350 met de onbeschermde Mobius dat het land punt op return to home erg ver kon afwijken, tot meters van het begin punt af. Zonder de Mobius zit dat binnen een meter.
 
Ik heb daarom mijn Mobius ingepakt in kopertape. Sindsdien gedraagt mijn 350 beter als die eronder hangt. Maar op dit moment zit er een Gopro 2 onder, en dat werkt ook goed.

Ik merkte vooral aan de 350 met de onbeschermde Mobius dat het land punt op return to home erg ver kon afwijken, tot meters van het begin punt af. Zonder de Mobius zit dat binnen een meter.


Heb je de Gopro 2 ook ingepakt?


Ik had niet verwacht dat een eenvoudige camera als de Möbius zou storen:schrik:


Jan
 
Hey Jan nou heb het zeker ook gemerkt met de mobius ,kreeg soms amper een gps lock .
En met een app die de sterkte van gps signalen liet zien getest,zodra ik de mobius bij mijn gps deed zakte alle gps signalen in.
Later in aluminium tape gezet en toen zag het er een stuk beter uit,de interferentie van die dingen is behoorlijk.
Denk dat het zelfs de oorzaak van mijn gaui crash zelfs is geweest,bij de eerste vlucht met de mobius kwam hij ineens omlaag:confused:
 
Hey Jan nou heb het zeker ook gemerkt met de mobius ,kreeg soms amper een gps lock .
En met een app die de sterkte van gps signalen liet zien getest,zodra ik de mobius bij mijn gps deed zakte alle gps signalen in.
Later in aluminium tape gezet en toen zag het er een stuk beter uit,de interferentie van die dingen is behoorlijk.
Denk dat het zelfs de oorzaak van mijn gaui crash zelfs is geweest,bij de eerste vlucht met de mobius kwam hij ineens omlaag:confused:

Hoi Yamahaman,

Weet jij toevallig of de Keychain no 16 ook problemen kan geven, want voordat ik de Möbius had heb ik deze ook gebruikt onder de 350QX en heb toen geen gekke dingen gemerkt.

Jan
 
Hoi Jan ik heb zelf de keychain 1080p #26 die heb ik wel eens geprobeerd daar had ik geen problemen mee kwa interferentie.
Alleen ook al filmt hij op 1080p ,heb toch gauw de mobius er weer onder gezet.
Dus met jou 720p camera heb je toch niet het mooiste beeld.
Maar heb ze wel vaak zien vliegen zonder koper of zilver tape.
Ben zelf aan het dubben hier of ik de phantom 2 er nog bij ga nemen,alhoewel ik al weken niet vlieg bevalt de blade mij nog goed.
Wel 4 multistar motoren hier liggen van HK.
Schijnen goed te presteren op de blade.
Dus denk dat het wel kan die #16 anders even gps test app downloaden,dan zie je vanzelf of de signalen inklappen als de camera aanstaat.
Gr Jan.
 
Back
Top